Малки удоволствия за незабравими спомени

Снимки: Поли Николова

Лидия Делирадева 12 септември 2019

В света, в който живеем, в динамичния ни делник и след натоварен работен ден, всеки се нуждае от време за отмора, време за онези малки удоволствия, които отпускат не само тялото, но и душата. И какво по-позитивно и енергизиращо можем да си подарим, ако не време за приятели, споделени емоции, летни вечери край морето или дори само на терасата с изглед към залеза след работния ден?

Вече познаваме Somersby  - незаменимия помощник за прекарване на хубави мигове в приятна компания. Всъщност, животът е скучен без наздравици. Скучен е и без промени. Затова любимата ни марка сайдер постоянно се променя и обновява, за да ни предложи нови вкусове и нови изживявания.

Малки удоволствия за незабравими спомени

Сега Somersby идва при нас не само с ново послание, но и с ново позициониране на марката, както и с ново мото, което гласи „Refreshingly Optimistic” („Освежаващо оптимистичен”). И това не е просто поредното рекламно заглавие, целящо да привлече вниманието на потребителите. Somersby наистина ни приобщава към лекия, ефирен дух на марката. Somersby ни приканва към удоволствие, към онова, което споменахме в началото –  да бъдем себе си, да се наслаждаваме на живота тук и сега. Марката насърчава споделянето и общуването между хората, и ги сплотява по един невероятен начин – дарявайки им наслада.

Винаги съм смятала, че оптимизмът и умението да се радваме на живота не идват от книгите за самоусъвършенстване, а от онези мънички, ежедневни удоволствия, които си подаряваме без много да му мислим, без да планираме и без да се вглъбяваме в дълги размишления. Именно те са лек срещу умората, срещу апатията, незаменим изцерител на лошото настроение и негативизма. Новото позициониране на марката „Refreshingly Optimistic" е смела стъпка за Somersby. Тя обединява в един общ фокус всички аспекти на бранда, неговите продукти, опаковките и начина, по който екипът на марката вижда света. „Освежаващо оптимистичен” – това не е обикновен слоган, а послание на Somersby за приобщаваща световна култура, оптимистичен мироглед, въплътен в платформа, чрез която хората могат да се събират и да изявяват същността си свободно. Малки удоволствия за незабравими спомени.

Somersby

Новата марка на Somersby е динамична и отличителна в света на бранда, пълен с дървета и ябълки. Изграден върху основната идея „The Living Tree” („Живото дърво"), брандът Somersby изживява цялостно обновяване. Иконичният слоган на Somersby издига ябълковото дърво още по-нагоре, като го поставя високо на върха на хълма. Стволът на дървото осигурява неизменната му стабилност, а пищната му корона се променя, за да отрази ароматните вариации на Somersby, което от своя страна спомага за диференциране на вкусовете. Всичко това допринася за вълнуващата възможност за лимитирани серии и помага на марката да стане част от ежедневната ни култура, като същевременно я прави още по-оригинална и емблематична.

Somersby

Позитивните хора създават позитивни възможности. За нас, които благодарение на Somersby можем да се наслаждаваме на миговете взаимност, споделените вечери и приятните срещи с приятели. Понякога малкото значи повече от всичко.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA