Как да направим страхотно впечатление в първия работен ден

Не се притеснявайте да питайте и си водете записки.

Ася Иванова
Ася Иванова 23 октомври 2023

Фотография: Pexels.com

Нови сте в офиса и това ви стресира? Няколко съвета ще ви помогнат да се избавите от притесненията и да направите отлично първо впечатление.

Всичко, от което се нуждаете, е увереност, усмивка и, разбира се, здрав труд.

ВОДЕТЕ СИ ЗАПИСКИ

Не знаете в кой момент какво ще ви се наложи да си запишете. Нова идея, телефонен номер или важна информация, винаги имайте подръка нещо за писане. Малкото тефтерче може да се окаже вашият нов асистент.

ПИТАЙТЕ

Не, никой няма да ви помисли за глупави. По-вероятно е да направите впечатление, че сте загрижени за работата си. Ако не разбирате някой въпрос, поискайте да ви обяснят. За предпочитане е да признаете, че не знаете нещо, отколкото да допускате ненужни грешки.

работа

УСМИХВАЙТЕ СЕ

Това, че миналата вечер сте се скарали с половинката, баща, брат, приятелка, не е причина да отидете на работа намусени и раздразнителни към всички. Бъдете търпеливи до края на деня, когато ще си изплачете душата пред приятелка, или ако предпочитате ще вдигнете скандал на любимия.

ЗАБРАВЕТЕ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ

Фейсбук може да се окаже коварно нещо за кариерата ви. Разбира се, някои професии вече изискват да се занимавате със социалните мрежи, но ако случаят не е такъв, по-добре да се въздържите от разглеждане на снимките на приятелите си.

РАБОТЕТЕ!

Не стойте с кръстосани ръце. Винаги се захващайте с нещо. Бъдете продуктивни, давайте идеи и се интересувайте от работата във всеки аспект. Поемайте инициативата и веднага покажете, че шефът ви е спечелил, като ви е наел.

работа

ГОВОРЕТЕ

Говорете с колегите си, дискутирайте идеите и се възползвайте от времето, за да ги опознаете. Те могат да ви предложат информация, опит или просто добра компания за по кафе. Ако сбъркате, не се оставяйте на самосъжалението и тревогите. Намерете най-добрия начин да поправите грешката. Никой не е съвършен.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA