Магическите числа
Добре ли сте с математиката
Добре ли сте с математиката?
Ако е така, ви предлагаме 10 хитри номера, за да сте винаги във форма

Текст: Стефания ди Вита

2 Максималното количество часове, което трябва да прекарвате всеки ден пред телевизора
Ако се доверим на учените от Харвард – а ние нямаме причина да не го направим, стоенето пред телевизора повече от два часа на ден увеличава риска от затлъстяване с 23%. За да не го допускате, не пренебрегвайте упражненията. Ако се застоите два часа на дивана пред телевизора, после ще трябва да направите поне 30-минутна разходка.

3 Хапките, които трябва да остават в чинията ви в края на всяко хранене
Всяка хапка съдържа средно 25 калории. Оставяйки три хапки в чинията, вие си спестявате 75 калории. А ако спазвате това правило и на обяд, и на вечеря, ще приемате 150 калории по-малко всеки ден. Така за един месец, без абсолютно всякакво усилие, ще свалите половин килограм.

6 Броят на седмиците, кои-то са нужни, за да проличат резултатите от една диета
Въпреки че промените в тялото настъпват още в началото на диетата, ефектът върху кантара и силуета ви става осезаем едва след 4-6 седмици. Хубаво е да сте подготвени за това от самото начало, за да си спестите разочарованията.

10 Процентите от тегло-то ви, които са в повече
При хората с наднормено тегло свалянето на 10% - или 8 кг при жена, тежаща 80 кг – е достатъчно, за да подобри здравословното състояние и жизнения им тонус. Кръвното налягане се нормализира, нивото на холестерола спада, а нивата на инсулина и кръвната захар влизат в норма. Ако обаче целта ви е да свалите повече килограми, най-добре е за известно време да задържите вече намаленото тегло и след това да опитате отново.

15 Минутите, в които трябва да се смеете
Не, изобщо не се шегуваме. Изследване на института в Нешвил доказа, че ако се смеете 10-15 минути през деня, изгаряте около 40 калории, което отговаря на 2 кила годишно. Това се дължи на свиването на големи мускулни групи. А и доброто настроение, което носи сме-хът, ви изпълва с усещане за пълнота, което пък пропъжда чувството на глад. Как да го постигнете? Излизайте с при-ятели с чувство за хумор.

22 Толкова сантиметра трябва да е диаметърът на чинията ви
През последните години чинията непрекъснато пораства. Понякога стига дори 30 сантиметра. Неписано правило е, че колкото по-голяма е чинията, в която се храните у дома, толкова повече храна поглъщате, без да го разбирате. Същото се случва и с чашите за безалкохолни, сокове и спиртни напитки.

48 Максималният брой часове, които можете да прекарате без упражнение или физическа активност
Опитите доказват, че два дни без упражнения увеличават обема на мастните клетки с 25%. Най-доброто, което можете да направите, е да включите 30 минути физическа активност във всекидневната си програма. Ако не си падате по гимнастиката, ходете пеша.

88 Максимално допустимата обиколка на талията
Забравете за теглото и ръста си. Премерете си талията. Според Световната здравна организация, ако обиколката й надвишава 88 см, спадате към хората, изложени на повишен риск от сърдечносъдови заболявания и диабет. Това се дължи на прекалено големия слой мазнини в коремната област, който повишава нивото на инсулина, унищожавайки съдовете. Как да решите проблема? Просто следвайте съветите по-горе.

500 Калориите, с кои-то трябва да закусвате
Започнете деня със стабилна закуска. Всички изследвания показват, че колкото по-пълноценна е закуската ни, толкова по-малко калории приемаме през останалата част на деня. Можете да избирате между: тост с малко маргарин, сирене, пуешко филе и чаша натурален сок; сухар с домат и 60 г крема сирене; и чаша нискомаслено мляко и един геврек.

25 Минутите, които трябва да посвещавате на аеробни упражнения, за да изгорите калориите от едно парченце шоколад


Как се променя тялото, когато спрете тренировките...още>>

Спортът  променя характера...още>>

Раз, два, триДвижението носи не само здраве, но и радостна емоция...още>>

Секси по време на кризаКак да постигнем визия на суперзвезда...още>>

Новата мода Аеро йогаНе, не, приятели. Това не е нов фитнес център на летище...още>>

Тренировка по... стриптийзДълъг мистериозен коридор. Светлини. Огромна зала...още>>

Голо оръжиеБамбуковите пръчки и бързите реакции са в основата...още>>

МезотерапияБъдещето на красотата...още>>

Хайде на босу!„Моята програма за тренировки никога не е била...още>>

Енергиен потокВ един от горещите августовски дни, когато повечето...още>>

Частни уроциОткакто професионалните спортисти и холивуд-ските...още>>

Step by StepОще преди приближаването на Коледа и Нова година...още>>

Феята на зъбкитеЗабравете за филърите и лифтинга. Новият начин да...още>>