Мадона
Лицето на Dolce & Gabbana Пролет 2010
Стефано Габана е изявил публично вълнението си, че  Мадона ще лице на Dolce & Gabbana Пролетната 2010 рекламната кампания.
Те са избрали нея, защото новата им колекция ще е завръщане към италиаските корени на марката, което напомня силното им наследство и е равносметка за емблематичните им постижения, като „корсетът” например. Точно Мадона може да бъде олицетворение на тази силна чувственост.



BLACK REFAN WEEKEND Вземи любимата си козметика на по-добри цени! ...още>>

Гравирайте с любовLove Bridge на Thomas Sabo...още>>

Зимната приказка на Pandora...още>>

Armani Exchange с първи магазин у нас...още>>

Dreams in Drawingsедна покана от Иван Асен 22...още>>

Малки природозащитнициедна кампания на H&M и WWF...още>>

Eсенната колекция на Pandoraемоции от розово златo...още>>

Нов живот за дрехитеили как отговорността става мода...още>>

Запазената марка на хитовите Forever 21 ...още>>

С мисъл за утреH&M Conscious Exclusive 2016...още>>

Вътрешен човекв сърцето на модните седмици ...още>>

Колекцията Balmain x H&MПрез погледа на пратеника ни в Ню Йорк.....още>>

С M&S на прага на есентаВижте новата колекция ...още>>