Той - Идеалният
 Мъжки ароматни имена
Автор: Ива Парлакчиева Kозметичните компании откриват мъжа мечта под няколко различни ароматни имена.
 
За пътешественици
Бергамот, цветове грейпфрут и бял мускус определят Dior Homme Cologne като чиста, изтънчена версия на оригинала, която говори за свобода на духа. Кадърът в рекламната кампания ни кара да мечтаем отново за момчето мечта Робърт Патисън. За мъжа, който ще те заведе на райско пътешествие с яхта пък S.T Dupont създават Passanger Escapade – рядък, лимитиран екземпляр на класиката с дървесно-подправъчен характер от нотки бергамот, розмарин, кардамон и розов пипер, ветивер и акорди кожа. Monblanc празнуват раждането на легендата с нова лимитирана версия Legend Special Edition. Тоалетната вода стартира с фужерен микс между бергамот, лайм, лавандула и мента, разлива се в сърцевина от зелена ябълка, кардамон и Pomarose (комплекс от плодово – подправъчни фасети) и потъва в база от дъбов мъх и кедрова дървесина.

 
За джентълмени
Въздух, вода, земя - новият цитрусово-акватичен-подправъчен мъжки аромат Bulgari, продължение на бестселърната гама Aqua с име Amara
(на италиански аmaro означава „горчив”), слива всички елементи в
едно. Прави го с фантастично рекламно лице (Йон Кортахарена) в пленителна средиземноморска фотокампания и впечатляващ флакон, след които остава само сладко-горчивият вкус на желанието. Извън всякакви стандарти – творческият екип на Valentino миксира традициите на марката с момчешка небрежност, класика и модерност в едно ново ухание за мъже с впечатляващи нотки бергамот, подправки, кафе и кедър. А флаконът? Истински шедьовър.



 
За силните на деня
Концентрираната мускусно–ароматична тоалетна вода, същинска
експлозия от сила с дъх на сицилианска мандарина, марокански кипарис и зърна тонка – Allure Homme Sport Eau Extreme от Chanel, идва в удобна версия - спрей
за път (20 мл), и със същото изумително
рекламно лице – сърфистът Дани Фулър. „Животът е парти”, обича да казва дизайнерът на нощта Лорис Азаро, а от марката записват думите му в дуо аромати Аzzaro Club с купонджийски дух. Мъжкият екземпляр е експлозивен тонизиращ микс от лимоново сорбе, зелена папая, коноп и японско хиноки. Едва ли има продукт, който може да излезе изпод ръцете на Том Форд и да не притежава онзи нахален и елегантен усет за сексапил на дизайнера. Доказателството
се нарича Оud Wood – доказан топъл дървесно-подправъчен аромат в обновен флакон.


  Автор: Ива Парлакчиева 


Най-важният аксесоар РЕФАН с елегантен жест за зрелостниците и техните...още>>

Многото лица на Ририbeauty тайните на звездата...още>>

За лицето в градски условия- кодът на успеха е DD...още>>

Романи от нотки  на Hermes...още>>

Екзотика  във флакон...още>>

Грим акценти 2011Дойде ред на хладното сребристо очарование...още>>

Плюшените кецове на Hello Kitty и Reebok завладяват света...още>>

Хитови попълнения в колекцията ни от аксесоари тoзи сезон...още>>

Силни жени!...още>>

Малки ретро чанти хит за зимата ...още>>

Цветовете на сезонаГрим тенденциите за 2010 демонстрират възхитително...още>>

GUERLAIN...още>>

Нови тенденции за здрава косаВсяка от нас използва най-малко един продукт за стилизиране...още>>