Вътрешен човек
в сърцето на модните седмици 
Оттеглянето на Tom Ford oт Нюйоркската седмица на модата тази пролет под предтекст, че скъпоструващото шоу изпреварва с много месеци зареждането на дрехите в бутиците на марката, постави oтново въпроса за истинската нужда от catwalk събития във време, в което цялата магия на маркетинга се случва в дигитална среда. 
 
За да ви го докажем споделяме новата кампания на www.graziashop.com, които избират четири страхотни момичета и световноизвестни блогърки, за да ни покажат най-интересното от fashion дните в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж.

Редакторът на британската GRAZIA, Чарли Гоуанс @charliegowans прелeтя Океана, за да отразява най-интересното от модната сцена на Голямата Ябълка.

Последвайте създателката на сайта The Golden Diamonds (@goldendiamonds) в лондонската модната седмица, за да получите нова доза вдъхновение в стил “брит”.

Гилда Амброзио (@gildaambrosio) е специалният кореспондент на Graziashop.com за дните в Милано.

Кой ще бъде модният агенд за дните в Париж предстои да разберем, затова не пропускайте нищо с #graziainsider


BLACK REFAN WEEKEND Вземи любимата си козметика на по-добри цени! ...още>>

Гравирайте с любовLove Bridge на Thomas Sabo...още>>

Зимната приказка на Pandora...още>>

Armani Exchange с първи магазин у нас...още>>

Dreams in Drawingsедна покана от Иван Асен 22...още>>

Малки природозащитнициедна кампания на H&M и WWF...още>>

Eсенната колекция на Pandoraемоции от розово златo...още>>

Нов живот за дрехитеили как отговорността става мода...още>>

Запазената марка на хитовите Forever 21 ...още>>

С мисъл за утреH&M Conscious Exclusive 2016...още>>

Колекцията Balmain x H&MПрез погледа на пратеника ни в Ню Йорк.....още>>

С M&S на прага на есентаВижте новата колекция ...още>>

Изчистени силуети и чувственост в плажната мода на M&S ...още>>