Как розовата лентичка на Estée Lauder се бори срещу рака на гърдата

Лидия Делирадева 02 октомври 2019

Estée Lauder Companies

Estée Lauder Companies

Estée Lauder Companies

Estée Lauder Companies

Estée Lauder Companies

На 1 октомври Estée Lauder Companies стартират годишната кампания срещу рака на гърдата. Въпреки факта, че целите на кампанията са просветителски, инициативата на Евелин Лаудер през последния четвърт век постигна неоспорими резултати в борбата с ужасна болест.

За първи път Estée Lauder провежда кампания срещу рака на гърдата през 1992 г. и в същото време обявява розовата лентичка за техен символ. Първоначално корпоративната идея резонира в повече от 70 страни и събра 76 милиона долара за Фонда за изследване на рака на гърдата (BCRF). Сумата се изразходва за подкрепа на глобални изследвания, образователни дейности и медицински услуги по целия свят. Какъв е резултатът? От края на 80-те години смъртността от рак на гърдата е намаляла с 40%, а броят на реабилитираните надвишава 90% (ако заболяването се открие в ранен стадий).

Днес в кампанията участват 46 000 служители на Estée Lauder. Лесно е да се подкрепи начинанието: купувайте от лимитираните продукти, обозначени с розова лентичка и посетете сайта, където се приемат вноски във фонда BCRF.

Как розовата лентичка на Estée Lauder се бори срещу рака на гърдата

Евелин Лаудер, Уилям Лаудер и Елизабет Хърли

 

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA