Вече обичаме козметичния бранд на Хейли Бийбър

Rhode атакува beauty пазара, а супермоделът споделя тайните си за красива и гладка кожа - продуктите в линията.

Хейли Бийбър постави началото на една от най-големите тенденции в красотата за 2022 г., благодарение на Instagram поста си с чиста, сияеща кожа.

Марката атакува пазара на 15 юни и е вдъхновена от нейното презиме – Rhode, а нейното продуктово портфолио предлага съкратената рутина, каквато супермоделът винаги е търсил - Peptide Glazing Fluid, Barrier Restore Cream и Peptide Lip Treatment.

"Искахме да направим най-доброто от всичко! Един наистина добър овлажнител, един наистина добър хидратиращ серум, един наистина добър продукт за устни. Вярвам в подреждането на най-важното в гардероба ви по същия начин, както вярвам в подреждането на най-важното в грижата за кожата ви", разкрива Хейли.

Продуктите са напълно веган и без аромати. Пълни са с полезни съставки като пептиди и нашумелите в момента ниацинамид и сквалан. Бийбър казва, че цялата линия е "напълно фокусирана върху здравето на кожната бариера и хидратацията. Аз съм човек, който пътува много и искам простота. Но искам продуктите и да работят добре."

Peptide Glazing Fluid е хибриден серум и овлажнител. Текстурата му? Напълно нова. "Накратко, ние го наричаме The Glaze."

Докато течеше рекламната кампания в социалните мрежи, всички въздишаха по кожата на жената до Джъстин Бийбър, а тя разкри тайната, че това е бил нейният продукт в продължение на месеци. "Отначало го нанасях сутрин и вечер, след това започнах вечер, заедно с крема за възстановяване на кожната бариера. Харесва ми и как действат като основа за грим", добавя тя.

Триото завършва с Peptide Lip Treatment, който се предлага в три разновидности: без аромат, парче диня и солен карамел (любимото на Бийбър). И въпреки че другите продукти от линията не съдържат аромати, тя признава, че е нарушила собственото си правило за третирането на устните. "Има нещо много носталгично в ароматизираните продукти за устни."

Гамата от продукти може да е малка, но Бийбър казва, че идеята при разработването е да бъдат универсални.

"Мисля, че продуктите могат да работят за всички типове кожа. Но дори да имате мазна, склонна към акне кожа, хидратацията е стъпка, която не бива да пропускате."

Въпреки че обяви намеренията си още в рамките на 2021 г., марката на Хейли стартира чак сега, защото е очаквала градивна критика от естети, дерматолози, както и от собствените си приятели и семейство.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ХЕЙЛИ БИЙБЪР: "МОЛЯ, ОСТАВЕТЕ МЕ НА МИРА"

"Аз съм от типа хора, които ще приемат обратната връзка и ще я приложат в действие", казва тя и добавя: "Искам да прочета коментарите на потребителите и наистина да се вслушам в думите им, да разбера как са приели бранда и да приложа всичко казано в бъдещето на линията."

Красавицата обещава, че ще пуска нови продукти на всеки няколко месеца, а първите три продукта, които вече са на пазара може да бъдат закупени както по отделно, така и като комплект за $95.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA