Tommy Hilfiger ще представи колекцията си за есен 2019 в Ню Йорк

Модното ревю с оригинална концепция „Виж сега - купи сега" ще се състои в легендарния "Театър Аполо", в колоритния нюйоркски квартал Харлем. На подиума ще дебютира колекцията "TommyXZendaya" за есен 2019, създадена от дизайнера Томи Хилфигър и световния посланик на марката – Зендея. Шоуто ще последва изключително успешните ревюта от изминалите сезони, които се проведоха в Париж, Шанхай, Милано, Лондон и Лос Анджелис.

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви, че модното ревю TOMMYNOW за есен 2019 ще се състои в неделя, 8 септември, 2019 г. в Харлем, Ню Йорк. Втората колекция TommyXZendaya, разработена съвместно със Zendaya, глобален посланик на марката TOMMY HILFIGER за жени, ще бъде показана отново чрез оригинална концепция „Виж сега - купи сега", носеща подписа на Томи Хилфигър. Шоуто отново ще наблегне на посланията, които Томи Хилфигър и Зендея изведоха по време на ревюто TOMMYNOW в Париж за пролет 2019. Послания като толерантност, интеграция на различните, както и овластяване на жените. Събитието, под форма на преживяване, както за публиката на място, така и за зрителите онлайн, ще позволи на всички да се докоснат до уникалното усещане за стил на Зендея.

Tommy Hilfiger

Завръщайки се за първи път в Ню Йорк, откакто направи премиерата си там през есента на 2016 г., това ще бъде последната спирка от световното турне, чиято цел беше да пренесе TOMMYNOW до публиката по целия свят. Шоуто ще последва невероятните продукции в Париж през пролетта на 2019г., Шанхай през есента на 2018 г., Милано през пролетта на 2018 г., Лондон през есента на 2017 г., Лос Анджелис през пролетта на 2017 г. и Ню Йорк през есента на 2016 г.

След като пътувахме по света с TOMMYNOW и след едно незабравимо шоу в Париж със Зендея, аз съм развълнуван да се върна там, където започна нашето пътуване с „ Виж сега, купи сега". Желанието на Зендея да пренесе TOMMYNOW в Харлем бе невероятна следваща стъпка в изразяването на нейната визия за бъдещето. Нейната гледна точка присъства ясно във всичко, което прави, и именно затова тя е и толкова вдъхновяващ партньор - чест е да продължим да й предоставяме платформа в модната индустрия, за да споделя своята визия!”, споделя Томи Хилфигър.

Шоуто TOMMYNOW, под форма на интерактивно преживяване, ще се проведе в легендарния "Театър Аполо", в Харлем, който е бил домакин на едни от най-емблематичните артисти в света, включително Арета Франклин, Ела Фицджералд, Пати Лабел и групата Сюпримс. Самата колекция TommyXZendaya за есен 2019 г. е вдъхновено от тези силни и уверени жени, и представя култовият стил на тази ера, но преосмислен с щипка съвременна дързост.

Tommy Hilfiger

След невероятния успех на предходните ревюта, TOMMYNOW за есен 2019 г. ще продължи да надгражда уникалната концепция „Виж сега – купи сега". Всички визии от ревюто ще бъдат достъпни за закупуване в екосистема от онлайн канали и социални медии в повече от 70 страни, както и в магазините на Tommy Hilfiger.

SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания, Македония и Молдова. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall, Serdika Center и Paradise Center в София. Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти. Портфолиото на Tommy Hilfiger се състои от спортни облекла за мъже, жени и деца, обувки, спортни екипи (за голф, плуване и плаване), бельо, пижами, чанти, аксесоари, слънчеви очила, парфюми, часовници, аксесоари за дома и спално бельо.

 

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA