DARA бе специален гост на представянето на FENTY x PUMA

Риана представи три нови варианти на Fenty X PUMA Creeper в земни тонове.

Ася Иванова
Ася Иванова 18 април 2024

Фотография: ПР

Българският посланик на PUMA - поп дивата DARA присъства на ексклузивно събитие с Риана в Лондон. Тя бе специален гост на представянето на новия модел CREEPER PHATTY от колаборацията между FENTY x PUMA. 

Събитието се проведе в Лондон, а българката се открои сред повече от 500 гости, сред които инфлуенсъри и известни личности. Сред тях бяха Aitch, Bianca Saunders, Bree Runway, Dilara Fındıkoğlu, Elarica Johnson, Mawaan Rizwan, Michael Dapaah, Ayra Starr, Cktrl, Ciesay and Tayce.

На събитието Риана представи три нови варианта на легендарната обувка Fenty X PUMA Creeper. FENTY x PUMA Creeper Phatty Earth Tone са изработени от висококачествен набук, със златни детайли и включват класическата CREEPER подметка. Новата серия е унисекс и предлага три различни цвята за всички възрасти.

FENTY x PUMA

"FENTY x PUMA Creeper Phatty Earth Tone е серия, вдъхновена от земните тонове и е изработена от луксозен набук със златни нотки. Новият Creeper Phatty едновременно се откроява и слива с облеклото и е подходящ модел както за ежедневието, така и при специални поводи. Първокласни материали, релефни елементи и златни декорации издигат този легендарен модел от колаборацията на FENTY x PUMA до ново ниво.  Българските потребители ще могат да открият серията в монобранд магазина на PUMA в София, Paradise Center от 26.04", сподели Елена Миланова, бранд мениджър на PUMA за България.

FENTY x PUMA

Оригиналният Creeper излиза за първи път на пазара през септември 2015г. и представлява версия с удебелена платформа на емблематичните маратонки Suede на PUMA. Този силует е обявен за "Обувка на годината" от Footwear News през 2016 г. и не само има значителен ефект върху културата на маратонките в света, но чрез него марката PUMA повишава своята значимост в индустрията.

С Риана начело като творчески директор, кампанията FENTY x PUMA, заснета от Филипа Прайс, разширява онази концепция за прокрадване – опит да направиш нещо, без да бъдеш забелязан. Кампанията се впуска в динамично изследване на изкуството на камуфлажа чрез внимателно композирани изображения тон в тон.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA