Фотография: PR
Всеки път, когато отворя мейла си и видя, че е пристигнала специална покана от essence и Catrice, знам, че ще става дума не за поредната хубава вечер, в която да изпием коктейл и да се снимаме, а за истинско преживяване. Спокойно, пак са от онзи тип, които събират лайкове в социалните мрежи, но в същото време дават немалко поводи за разговор при връщането обратно в реалността.
Вече съм в нея, но преди няколко дни медийни представители и инфлуенсъри от региона пристигнахме в Охрид за специалния тридневен Pearl Hunt, по време на който тихата красота на езерото изглеждаше в пълен синхрон с последните beauty трендове.
Още от момента, в който кацнахме, знаехме, че ни очаква нещо специално. В стаите имаше страхотни подаръци, послания от домакините и малки улики, намекващи за предстоящите дни. Точно до водоустойчивата спирала, която се справя дори с дъжд и вълни, и ружът, който придава свежест, открихме брандиран дъждобран, моряшка шапка и специално изработена карта за пътя до скритите перли.
Изненадите започнаха още в началото на първата вечер, когато всички се оказахме пирати и моряци и започнахме да търсим съкровището на essence.
Охридското езеро се оказа перфектната локация за играта. След като неочакваният дъжд на следващата сутрин спря точно навреме за старта на розовото приключение, всички се качихме на тематичната лодка и под звуците на страхотния DJ и доброто настроение, отплавахме към красиви гледки, а интересните предизвикателства се случваха както на борда, така и при забележителностите наоколо. Мисля, че по този начин essence отново напомниха перфектно за стратегията и основното послание на бранда – MAKE BEAUTY FUN. А в този случай и малко loud.
Специалният обяд се случи в (почти) традиционно заведение до манастир "Св. Наум", където имахме възможност да слушаме местна музика и да опитаме изключителните местни специалитети. Поне до момента, в който ресторантът не започна да плава във водата.
След пиратските приключения и уловените моменти дойде време за гала вечерта на Catrice. Тя беше бляскава, а перлите – навсякъде в декорацията, символизирайки изтънчеността и непреходния чар на бранда. Домакините изненадаха гостите с перлени подаръци от семейство, което дълги години пази тайните на изработката на охридските перли. Перла в короната на програмата, ако питате мен, особено като се има предвид, че силният слоган OWN YOUR MAGIC винаги ни е водил към разбирането за магията на истинската красота. Тя е именно в автентичността и чувството за увереност.
Разбира се, подходяща компания на вкусната храна и приятните разговори бяха изпълнението на националния фолклорен ансамбъл Tanec и гласът на Тамара Тодевска, която накара и пиратите, и моряците да танцуват цяла вечер. Междувременно успяхме да направим първи стъпки към най-новите продукти на двата бранда, но и да видим отблизо бестселърите и всеобщите любимци.
Освен ключовите моменти, които се надяваме да сте проследили внимателно в социалните мрежи, Catrice и essence подкрепиха организация, която защитава изчезващата охридска пъстърва, с голямо дарение, давайки знак, че блясъкът не изключва отговорността към природата и общността.
Beauty was fun and loud, we owned our magic и за пореден път разбрахме, че истинската перла е именно елегантността и сиянието, което носим със себе си. Останалото ще видите в ексклузивното видео.