JYSK България представи новата си колекция градински мебели

Веригата стъпи на 2 нови континента, открива поне 5 нови магазина у нас за 2025 г. и отбелязва 20 години в България.

Ася Иванова 10 май 2025

Фотография: ПР

Скандинавската верига JYSK представи своята нова колекция градински мебели и декорации за сезон пролет/лято 2025, вдъхновена от актуалните тенденции DRYLANDS и NOMADE. Те отразяват съвременния стремеж към хармония с природата, свобода и функционалност.

Колекцията е изпълнена със светли и зелени нюанси, характерни за скандинавския дизайн, а сред акцентите са комплектът TEGLUM за отдих, подреждащите се столове INGSTRUP и плетените мебели DRUMMEHOLM и DAMFENNER. Всички дървени мебели са сертифицирани по FSC®, гарантирайки устойчив произход на материалите.

DRYLANDS съчетава изчистени форми с текстура и луксозни материали като дърво, стъкло и камък, докато NOMADE черпи вдъхновение от бохемския стил, с микс от цветове, размери и културни мотиви. В центъра на цветовата палитра е маслинено зеленото, съчетано с петролни, розови и лимонени тонове.

Освен новата колекция, JYSK България представи и амбициозните си планове за развитие. Само от началото на 2025 г. са открити нови обекти в Равда, Велинград, Ботевград и Петрич, а предстои откриването на още магазини в Бургас, София и Козлодуй. До края на годината още 5 магазина ще бъдат модернизирани до концепцията 3.0.

През есента веригата ще отбележи и своята 20-годишнина в България, като подготвя специални изненади за клиентите. Основен акцент в продуктовото портфолио ще бъдат матраците, като се предвижда обновяване на студиото и нови артикули, съобразени с българския пазар.

Според Мартин Фин Ааманд, PR директор на JYSK, веригата остава вярна на философията на основателя си Ларс Ларсен и продължава устойчивото си разрастване, включително и на нови континенти – Южна Америка и Африка.

От 2005 г. до днес JYSK има 57 обекта в България и над 750 служителя. Според вътрешно проучване, удовлетвореността от условията на труд и лоялността към компанията бележат ръст, достигайки съответно 83 и 90 от 100 точки.

Глобално JYSK има над 3 500 магазина в 50 държави, а само през последната финансова година е открила 137 нови обекта. През 2025 г. компанията стъпи в Уругвай и Мароко, с което вече присъства на пет континента.

X