Gucci предлага виртуална чанта за над 4000 долара

Искате или не, светът на модата започва да се променя. Вярвате или не, дигиталните чанти са част от тази промяна.

Модата продължава да се насочва към дигиталния свят и немислимото отдавна вече е реален план. Говорим за специално издание на чантата Gucci Dionysus, което преди няколко седмици бива продадено за 4115 долара в популярния сайт за игри Roblox.

Платформата е особено атрактивна сред децата и има пазар, където потребителите могат да купуват и продават всякакви аксесоари, за да облекат аватарите си, използвайки цифровата валута на сайта.

В реалния живот версия на дребно струва около 3400 долара, а големият дебют на аксесоара е в женската колекция на марката за сезон есен/зима 2015 г., когато сегашният креативен директор на бранда Алесандро Микеле встъпва в длъжност.

Клиентите на Gucci показват голям успех в адаптирането към виртуалното облекло, което навежда креативният екип на мисълта, че не е лоша идея да насочи вниманието си към високотехнологичното поколение Z и неговите представители, вероятно в невъзможност да си позволят истински продукти на бранда.

Изпълнителният директор на технологичната компания споделя, че AR технологията ще има своя ръст в рамките на следващите пет до 10 години и голяма част от приходите на марките вече ще идват от различни онлайн продажби, които са по-неангажиращи, бързи и лесно достъпни.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X