Кара Делевин за Puma, Орландо Блум за Hugo Boss, Джей Ло за Guess... И нека бъде пролет!

Заглавието казва достатъчно. Смятаме, че официално сме готови да посрещнем новия сезон!

Димитър Андонов 16 януари 2020

Макар тепърва да се сблъскваме с проявленията на зимата, в света на модата вече е пролет. Най-големите брандове представят рекламните си кампании за предстоящия сезон, а ние сме повече от щастливи, когато се оказва, че са представени от любимите ни звезди. Кара Делевин е дългогодишен посланик на Puma, което е причината именно тя да бъде лицето, което промотира новите маратонки на бранда - PUMA RS, разработени специално за тичане. Очаква се те да намерят място в гардероба на активната жена, а още повече, представени от Кара, със сигурност няма как да останат незабелязани.

Орландо Блум е звездата, която екипът на Hugo Boss избира за новата си линия очила. Властелинът на пръстените и сърцето на Кейти Пери сподели черно-бял кадър от сесията в социалните мрежи, които използва, за да обяви вълнението си от предстоящата колекция. Това е второто рекламно партньорство между Блум и немския бранд след аромата Boss Orange. "Тази кампания е толкова смислена. Радвам се, че мога да представлявам Hugo Boss. Беше много забавно", споделя още 43-годишният актьор.

Джей Ло... какво повече можем да кажем? Латино дивата се завърна в редиците на Guess. "Когато участвам в някаква колаборация, винаги мисля за героя, който искам да изиграя. Усещането в тази кампания е за италианска филмова актриса от 60-те, смесена с Мадона от 80-те и малко София Лорен", разкрива Jenny from the Block в изявлението си по случай реализирането на снимките в публичното пространство. Всички страхотни кадри, за които говорим, ще откриете в галерията ни по-горе. Нека бъде пролет!

X