Лурдес Леон е новата звезда на Marc Jacobs

Американският луксозен бранд залага на свежи перспективи, които насочват фокуса към представителите на поколение Z.

Димитър Андонов 18 февруари 2021

Лурдес Леон изгрява в новата пролетно-лятна кампания на Marc Jacobs, която празнува еклектиката и индивидуалния подход към стила.

24-годишната дъщеря на Мадона позира пред обектива на Брайана Капози, за да представи впечатляващите модели, а изборът ѝ за лице на новия сезон е напълно логичен, тъй като тя перфектно капсулира младежкия дух и безкомпромисното чувство за самостоятелност, които са в основата на "новото нормално" (hate to say it, но е вярно!).

Кадрите от рекламната кампания може да разгледате в галерията по-горе, а ние признаваме, че с особен интерес се вгледахме в чантите, дънковите кецове и обиците, които на пръв поглед изглеждат като нестандартна посока за Marc Jacobs, но със сигурност очароват представителите на поколение Z.

"Лурдес представлява новата генерация на Марк Джейкъбс и е тясно обвързана с марката, като се има предвид, че тя е дъщеря на Мадона, дългогодишната муза и близка приятелка на Марк", гласи официалното изявление на бранда.

Изглежда, че ябълката наистина не пада по-далеч от дървото, поне когато говорим за модни кампании.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X