Виртуалната (хедонистична) реалност на Dolce & Gabbana

Готови за радикална, оптимистична промяна, всички в творческия екип на Dolce & Gabbana вече гледат към бъдещето.

Още от създаването си през 1985 г., Dolce & Gabbana опитват да следват футурстичните тенденции, което ги кара сега да обърнат внимание на виртуалната реалност и TikTok иконите, придали съвсем различно значение на социалните мрежи.

Всичко това е повече от видно в новата есенно-зимна колекция на италианския бранд, която залага на extra настроение и високотехнологични материали за субкултурния кибер реализъм.

"Изходната точка е различна. Днес "секси" е същата дума, но с друга стойност. През 90-те години бихте се обличали секси за други хора. Сега младите се обличат секси за себе си, защото обичат това. Говорим за нов хедонизъм", споделят Доменико и Стефано.

И понеже всички се стремят именно към забележителния стил, от септември ще носим много деструктурирани модели, злато, крещящи принтове, лъскави материи и неон - толкова, колкото можем да понесем наведнъж.

"Опитахме се да експериментираме. Може би засега нещата не изглеждат наред, може би ще се оправят след две или три години, но това е нашето отражение върху днешния ден", разкриват още те.

Каквото иска да се случва в TikTok, we're down за мода like that. Не, няма грешка.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X