Джаред Лето пуска своя козметика

Пустини, скално катерене и много естествени съставки е всичко, което Лето иска за марката.

Гергана Димитрова 21 октомври 2022

Джаред Лето се превърна в последната знаменитост, която пуска на пазара своя линия за красота.

На 18 октомври 50-годишният актьор и музикант представи на света Twentynine Palms – колекция от 12 продукта, включително почистващ продукт за лице, овлажнител, хидратиращ серум, глинена маска, почистващи гелове за ръце и тяло, шампоани и балсами за коса.

И макар да продължава да твърди, че не е експерт по красотата, Лето все пак споделя, че е научил няколко неща относно грижата за себе си.

„Знам, че все още се уча, но мисля, че това е най-хубавата част от живота", казва той пред Vogue и разкрива, че името на марката му е вдъхновено от калифорнийски град.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: БРАД ПИТ СЪЗДАДЕ ГРИЖА ЗА КОЖАТА, ВДЪХНОВЕНА ОТ ВИНО

Преди време Джаред беше споделил, че никога не му е било интересно да използва продукти за грижа за кожата и е бил против създаването на козметична марка. С времето, феновете на актьора не спират да му задават въпроси относно младоликия му вид и как успява да поддържа дългата си коса толкова здрава и красива.

„Никога не съм бил заинтересуван от козметичните продукти. Но съм заинтересуван от идеята да се грижим за себе си по най-естествения възможен начин".

Той сподели, че хората често не вярват, когато им каже, че е на 50 години и постоянно го питат как поддържа младостта си и лицето си без бръчки и фини линии.

Продуктите ще включват съставки от природата, като екстракт от опунция и каолин на прах. „Поради тази предизвикателна, непримирима среда, тези съставки трябва да бъдат невероятно устойчиви, за да оцелеят", казва още той.

Естествените съставки не изненадват никого, тъй като от дълго време е известно, че той е веган, който се въздържа от алкохол и кофеин, а когато открива „неподправената красота" на пустинята през 2016 година, интересът му към скалното катерене се превръща в луда мания.

Лето си купува дом в Невада, за да се потопи още повече в пустинята Мохаве, а стъклените и алуминиеви рециклируеми бутилки на новата му марка са в лилав цвят, наподобяващ небето при здрач.

X