Alexander McQueen се завърна в Ню Йорк с идеята за общност

Сара Бъртън вярва, че сме "много по-силни, свързани помежду си", особено след последните две години.

Последното ревю на Alexander McQueen в Ню Йорк се случва през вече далечната 1999-а. Двадесет и три години по-късно, брандът се завръща към тези свои корени (почти буквално), тъй като новата есенно-зимна колекция видяхме именно на територията на Голямата ябълка.

"Градът е част от нашата общност", споделя креативният директор на марката - Сара Бъртън. "Място, което винаги ни е приветствало и което исках да почета. Така че колекцията е вдъхновена от идеята за общност", казва още тя, уточнявайки, че е била сериозно мотивирана от концепцията на мицела.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: АН ХАТАУЕЙ КАТЕГОРИЧНО ОБЛЕЧЕ IT КОСТЮМА НА ПРОЛЕТТА

Връщайки лентата назад, поне до гимназията и часовете по биология, в които вероятно е ставало дума за това, мицелът е "подземна гъбична мрежа, комуникираща с дърветата и другите растения, пренасяща хранителни вещества". С други думи, "тя позволява на дърветата да достигнат едно до друго, когато имат нужда от помощ или са болни".

Иначе по подиума забелязахме неонови панталони, обемни рокли без презрамки, блейзъри с инкрустирани кристали, кожени якета, асиметрични силуети, костюми в ярки неонови нюанси и страхотните съчетания от цветове, които сме свикнали да виждаме в колекциите на McQueen.

Бъртън харесва идеята страшно много и обръща специално внимание на нея, защото вярва, че ако сме сами, ще продължим да бъдем такива до самия край.

"Вярно е, че съществуваме като единични, индивидуални единици на едно ниво, но сме много по-силни, свързани помежду си, с нашите семейства, с нашите приятели, с нашата общност. Като се има предвид всичко, което се случи през последните две години, това изглежда по-важно от всякога", допълва движещата сила зад бранда. Няма по-подходящи заключителни думи.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X