Алиша Кийс с музикално послание към героите на нашето време

Суперзвездата посвещава новата си песен „Good Job" на хората, борещи се с COVID-19.

Димитър Андонов 24 април 2020

Алиша Кийс отново успя да стопли милиони сърца и да им подари надежда. Музикалната икона го направи с новия си емоционален сингъл "Good Job", издаден в чест на невъзпятите герои на нашето време. Носителката на цели 15 награди „Грами" пише песента миналата година, заедно със съпруга си, супер продуцента Swizz Beatz, и ще я включи в предстоящия си едноименен албум ALICIA, който излиза по-късно тази година. За световната премиера на видеото към парчето, Кийс сключи парньорство със CNN за кампанията им за борба срещу COVID-19.

"Good Job" е първоначално посветена на всички невъзпяти герои в живота на Алиша, сред които и майка ѝ, която се мъчи да я отгледа сама в Ню Йорк, както и много други хора, които често остават незабелязани и пренебрегнати от обществото. Кийс решава, че глобалната пандемия, в която всички се намираме, е най-подходящият момент да издаде парчето и да отправи послание към хората.

"Независимо дали се борите на първа линия в болниците или едновременно с работа, отглеждане на семейство и обучение на деца вкъщи, разнасяте поща, храна и пратки, или пък се борите с лични проблеми заради COVID-19, разбирам ви. Виждаме ви, обичаме ви и ви благодарим", споделя певицата.

Песента ще бъде използвана и за музикална тема на кампанията "Героите на CNN", която е посветена на обикновените хора, превърнали се в спасители по време на пандемията. Всички зрители ще бъдат поканени да споделят снимки и видеа на хора от техните общества, които вършат полезни дела, за да направят света по-добро, здравословно и безопасно място, а всяка седмица CNN ще излъчва колекция с героите по телевизията, както и в дигиталните и социалните си платформи.

"Парчето на Алиша перфектно улавя най-позитивното от всичко, което виждаме и преживяваме по време на тази пандемия – нормални хора, които се активизираха максимално, за да откликнат и помогнат на света, който има най-голяма нужда от тях сега", коментира Джеф Зукър, председател на WarnerMedia News & Sports. "За нас е чест да си партнираме с Алиша и да споделим вдъхновяващата ѝ работа със света, оказвайки благодарност на всички тези герои."

Фотография: Sony Music/Вирджиния Рекърдс, Profimedia

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X