Културният барометър на Prada и Раф Симънс

Едва ли някой е предполагал, че творческият диалог между Миуча Прада и Раф Симънс ще бъде толкова красив.

Димитър Андонов 06 януари 2021

Промените в модната индустрия започнаха с плавен ход. Започнахме да виждаме все по-различни и вълнуващи проекти, а визионерите зад тях вече не се задоволяват само с непостижимото "перфектно". Точно такъв е случаят и в новата рекламна кампания на Prada, поредното сътрудничество между Раф Симънс и Миуча Прада. 

Белгийският моден дизайнер пое ролята на ко-креативен директор на бранда през февруари, когато обеща двамата с Миуча да продължат тенденцията на диктуване на стила, която италианската модна къща практикува от 1913 г. насам.

"Съвременният живот се формира от технологията. Тя радикално предефинира перспективата за нас самите и, чрез това, нашата колективна перспектива за човечеството", гласи официалното изявление на компанията за пролетната колекция. 

Фердинандо Вердери е креативният директор на проекта, заснет с помощта на "стотици 360-градусови камери", използвани за ясно отражение на творческата динамика между Прада и Симънс.

"Технологията е визионерска. Тя дава възможност на хората да общуват независимо от пространството и времето, събирайки ги в интимни отношения, дори когато са разделени", разкрива Прада. "Ако технологията е инструмент, модата също може да бъде - тя е културен барометър, огледало, неизбежно ангажирано в постоянна връзка с момента на създаването си."

Пролетната кампания е озаглавена "Диалози", а целта ѝ е да провокира разговор с аудиторията на бранда. Всеки кадър от рекламната сесия е придружен от буквален въпрос, който очаква своя отговор. "Романтична идея ли е бъдещето за вас?" и "Към какво утопия се стремите?" са само част от въпросите, чиито отговори всеки може да сподели на prada.com.

"Получените отговори ще станат компоненти от жизненоважния диалог на марката, който продължава", независимо от географското разстояние и буквалните предизвикателства. Одобряваме с две ръце!

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X