Малума и Macy's в изненадваща дизайнерска колаборация

Латино иконата държи много на артистичната мода, която е достъпна за всички. И която ни кара да се чувстваме като крале и кралици.

Фотография: Macy's

It's Малума, baby! В мащабна колаборация с Macy's, която показва неговите възхищение, любов и интерес към артистичната мода, същевременно достъпна за всички.

Royalty by Maluma отразява личния стил и усет на певеца с релефни тъкани, характерни силуети, ярки цветове, предлагайки сетове с тропически щампи, монохромни визии, наподобяващи пижама, екстремно дълги плетива. А, да, и перли.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: MALUMA, BABY! КАКВО НЕ ЗНАЕТЕ ЗА КОЛУМБИЙСКИЯ ДОН ЖУАН?

Въпреки че музиката продължава да е водеща в кариерата на Малума, той винаги е усещал пулса на модата и след като се съблече за Calvin Klein, направи капсулна колекция с Balmain и стана лице на Versace, напълно логично е да продължи с нещо свое.

Музикантът неведнъж е казвал, че модата е в неговото ДНК, а сега разкрива, че замисълът зад Royalty е следният. "Кралските особи се отнасят към другите с уважение, любов и разбиране. Искам всички да се чувстват като крале и кралици, когато носят тази колекция."

"Безупречното чувство за стил и приобщаване на Малума, който непрекъснато празнува красотата и сексуалността на всеки, го направиха идеалният партньор за това сътрудничество", споделят членове от креативния екип на компанията.

Пред Harper's Bazaar самият изпълнител на "HP" уточни, че партньорството е "уникална смесица" от неговата латино култура и любовта му към модата. Затова моделите са "универсални за всеки ден или всяка вечер. А и представляват американската мечта. Това е първата от многото колекции, които имаме, така че се надявам ще вдъхновя феновете ми да мечтаят."

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ЗАД КУЛИСИТЕ НА "ОМЪЖИ СЕ ЗА МЕН" С ДЖЕЙ ЛО И МАЛУМА

Най-интересното е, че и тук не става дума за полове, защото колаборацията между Малума и Macy's е напълно gender-fluid. "Например, аз обичам перли, нося и съм ги включил в определени модели. Защо самоизразяването трябва да е в различни сегменти? Аз не вярвам в това."

Или, иначе казано, отиваме да пазаруваме.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X