![](https://www.graziaonline.bg/Content/ImagesDatabase/p/804x0/crop/both/3d/3d9056a3a3114fc0bbf6b160a6312e13.jpg?quality=85&404=default&v=02)
Рекламната кампания на Coach Dreams, заснета в пустинята Мохаве, съживява усещането за великолепния филмов образец на Ридли Скот от 1991 г. – „ Телма и Луиз". Този път в търсене на свободата се отправят моделите и приятелки Джийн Кембъл и Бинкс Уолтън, готови да сбъднат всички въображаеми и странни мечти от техния лист, под режисурата на Фабиен Барон.
Вдъхновението
Coach Dreams е слънчево пътешествие из пътищата на Американския запад. Разгръща се с нотки на свежи плодове и завършва с дълготрайни дървесни нотки, които събуждат очакването за широкия път и новите спомени.
![Coach Dream](/Content/ImagesDatabase/3b/3b1a5674a057492ab9658efd37f74d51.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Създаден от парфюмериста Антоан Мезондю, Coach Dreams стартира с горчив портокал и сочна круша, разкрива сърце от гардения и кактусов цвят и чувствена основа с нотки на дървото Джошуа и мускус амброксан.
![Coach Dream](/Content/ImagesDatabase/9b/9b490078526c47f6930bbcc869bc9b3d.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Флаконът
Напомня винтидж аптекарски флакон със стъклена бутилка, завършваща със сребърно спрей-капаче под формата на чаена роза - емблематичен символ за бранда. Изискан кожен пръстен в основата на капачето прави асоциация с богатата история на Coach в изработката на кожени изделия.
![Coach Dream](/Content/ImagesDatabase/35/35aa15007579462a9a4cb452309391f0.jpg?v=1&maxwidth=760&)