8 съвета за спокоен сън в летните горещини

Искате да заспите, но температурата навън не ви го позволява? Разбираме ви отлично, затова идваме да помогнем.

Димитър Андонов 11 август 2020

Отново дойде онова време от годината, в което се случва да прекарваме часове в леглото, без да спим и то по-далеч по-неприятни причини от секса. Трудно може да победим летните горещини навън, но когато става дума за спалнята ни, има няколко неща, които може да направим.

Дръжте прозорците си отворени. Ясно е, че ако се намирате в близост до голям булевард, където колите са склонни да преминават със скорост по-голяма от законово разпоредената, това не е перфектният вариант, но свежият въздух вечер със сигурност ще се отрази добре на съня ви. 

8 съвета за спокоен сън в летните горещини

Пийте повече вода. Трябва да го правите, така или иначе. Пиенето на чаша не съвсем студена вода преди лягане ще поддържа нивото на хидратация в тялото ви. Лято е, не забравяйте да пиете поне по 2.5 литра на ден! 

Вземете си студен душ преди лягане. Студеният душ ще помогне да свалите телесната си температура точно преди да се настаните в чистите и удобни чаршафи. Разбира се, когато температурата се върне в нормалните си граници, може да ви стане дори топло, но вече вероятно ще сте се отдали на приятни сънища.

Спрете светлината. Всички крушки и електронни устройства излъчват топлина чрез светлината си. Нито едно от двете не допринася за качествения сън, така че се оттървете от тях, когато сте готови да заспите. Знаем, че Netflix може да бъде доста изкушаващ, но го направете.

487

Намерете дишащо спално бельо. Купете спално бельо, което ще позволи на тялото ви да диша. Препоръчително е да спите на копринена калъфка, но е хубаво чаршафите да бъдат от памук - оставете полиестера, коприната и сатена за по-студените нощи.

Защо не сложите чаршафите във фризера? Леко необичайно или дори странно решение. Сгънете чаршафите си и ги в сложете в найлонов плик. Оставете ги във фризера, докато измиете зъбите си, за да получите нужната доза свежест точно при лягане. 

587

Пазете дистанция. Не, не само заради условията, в които се намираме тази година, а защото, колкото и да е удобно да сте в прегръдките на партньора ви, задържането на температурата между телата ще направи всичко друго, но не и да ви охлади. 

Помислете за облеклото. Ако наистина нямате голяма нужда от пижама (ако имате, нека е памучна), спете само по бельо или дори без него. Нека кожата ви има възможност да диша - тогава сънят ще дойде много по-бързо и ще бъде много по-приятен.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA