Givenchy се разделя с креативния си директор

След три години на поста, Клеър Уайт Келър напуска френската модна къща

Кристина Гочева 11 април 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Haute Couture Spring/Summer 2020

Givenchy Fall/Winter 2020/2021

Givenchy Fall/Winter 2020/2021

Givenchy Fall/Winter 2020/2021

Givenchy Fall/Winter 2020/2021

Givenchy Fall/Winter 2020/2021

Givenchy Fall/Winter 2020/2021

Givenchy Fall/Winter 2020/2021

Givenchy Fall/Winter 2020/2021

Givenchy Fall/Winter 2020/2021

Дори да не следите модните рокади, със сигурност сте чували името на британската дизайнерка, която катапултира международната известност на Givenchy - и нейната собствена - като облече Меган Маркъл за сватбата й с принц Хари през 2018 г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by GIVENCHY (@givenchyofficial) on

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уайт Келър бе и първата жена, начело на модната къща от създаването й през 1952 г.

През тези три важни години в Givenchy, тя успя да се заиграе сериозно с мъжествено-женствения прочит и изведе висшата мода на преден план (след спирането на линията през 2012 г.)

Когато Юбер дьо Живанши се оттегли през 1995 г., в архивите на марката се разписаха Джон Галиано, Александър Маккуин и Джулиен Макдоналд.

Рикардо Тиши пое френската марка през 2005 г., и я върна на дизайнерската карта с дръзки решения и готик оттенъци по време на звездното 12-годишно управление.

Последните колекции, които Клеър представи на модната сцена са висша мода пролет/лято 2020 и ready-to-wear за жени есен/зима 2020/2021 по време на Седмицата на модата в Париж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by GIVENCHY (@givenchyofficial) on

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клеър Уайт Келър добави своя еклектичен подход към образа на Givenchy, размивайки границите между мъжественост и женственост в колекциите си, а сред рекламните й кампании запомнящо остава участието на американския дизайнер Марк Джейкъбс и британската актриса Шарлот Рамплинг.

Givenchy се разделя с креативния си директор

Пътят на промените

Родена през 1970 г. в Бирмингам, Клеър е работила за Ralph Lauren, Tom Ford и Gucci. Впоследствие става креативен директор на Pringle of Scotland, а през 2011 г. се мести в Париж, където заема позицията на креативен директор на модна къща Chloé.

 

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA