17-годишната дъщеря на Кейт Мос стана лице на модна марка

Лидия Делирадева 13 ноември 2019

Лила Грейс Мос Хак - 17-годишната дъщеря на Кейт Мос - за първи път стана лице на модна марка. Момичето участва в рекламна кампания на круизната колекция на Miu Miu. Лила облече трикотажни жилетки, кожени шорти и шапки. Младата изгряваща звезда беше заснета във фотосесия от Юрген Телър, а за стила ù отговаряше Кейти Гранд. Адут Акеч и Аби Чемпиън също участваха в кампанията.

Припомняме, че Лила е и лице на козметичната линия Marc Jacobs Beauty, а дебютът на момичето беше през 2016 г., когато се появи на корицата на сп. Vogue.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA