Кирил Гуцов: "Вярвам, че профилът трябва да изразява истинския човек зад него"

Седмица преди #BringTheBloggers Vol.3 се срещаме с един от нашите звездни гости, за да си поговорим за красота и вдъхновение.

Кирил Гуцов е гримьор от 7 години. Страстта му към бюти тенденциите си личи отдалеч и именно затова всичко, което публикува в социалните мрежи, е от сърце и душа. Здравето, гримът и грижата за безпогрешния външен вид са основните теми, по които той осведомя своите почти 20 хиляди последователи в Instagram.

Седмица преди #BringTheBloggers Vol.3 се срещнахме с Кирил, за да разберем повече за грима, вдъхновението и работата на инфлуенсърите. Всичко останало ще ви разкажем на 2 юли в Inter Expo Center, така че побързайте да запазите мястото си на имейл адрес events@atticaeva.bg или в официалната ни Facebook страница

https://www.instagram.com/p/Bx9HUMKJl-W/

Преди колко време започна да се занимаваш професионално с грим?

Понякога мисля, че е от цял живот, друг път все еднo е от вчера. В действителност са 7 години.

А кога и как стартира работата ти като инфлуенсър? 

Вече от година и половина водя класацията в Instagram и от толкова време определям, че съм инфлуенсър. Започнах, защото красотата има криви разбирания. В България има хора, които мислят, че грима е само за кифли. А в действителност всеки трябва да се грижи за себе си и да помага на увереността си с едно червило, например. Идеята ми беше да говоря за грима и грижата за кожата, но днес мога да селектирам 10 интересни факта за всяко нещо.

https://www.instagram.com/p/CBBGseIMcmv/

Кои са хората, които те научиха на най-много за инфлуенсърството? 

Още съм съвсем начинаещ в това, не са ме учили. Вярвам, че профилът трябва да изразява истинския човек зад него и да е интересен с достоверна информация, за да бъде следван. Учат те последователите ти, много често от въпроси или разговори разбирам какво ще е интересно.

Колко време ти отне да разработиш каналите си така, че да започнеш да печелиш от тях?

Когато изчистих концепцията в главата си и започнах да представям интересни теми на хората. Бих казал, че още от първия месец започнах да работя с марки.

Българският пазар е малък, а конкуренцията сред инфлуенсърите в последните години е все по-голяма. Как виждаш себе си на този фон?

Не се сравнявам нито в гримьорската професия, нито в тази на инфлуенсър. Смятам, че няма конкуренция, когато поднесеш информацията интересно и със своето ноу-хау. Всеки искащ да се занимава с това, трябва да е интересен, дори в това да копира.

https://www.instagram.com/p/CAUYuFOp3nt/

Кои са недостатъците на тази професия?

Времето, което отделям на социалните мрежи. Знам, че трябва да имаш всичко като YouTube канал, TikTok, Instagram и т.н, за да взимаш максимума. Едната ми професия дърпа време, което мога да отделям за другата.

Кой аспект от работата ти е най-приятен и кой – най-труден?

Обожавам обратната връзка. Чувството някой да ти напише нещо или да се срещнете и да ти каже, че с един пост си му помогнал за нещо, е несравнимо. Най-трудно е да прецениш дали поднесеното от теб няма да бъде разбрано погрешно.

https://www.instagram.com/p/B3oM9NhpvIy/

Кои световни блогъри следиш ти самия? А кои от българските ти колеги следваш и наистина харесваш?

Сред световните от край време си имам любими: Itsisabelbedoya, Farahdhukai, glamlifeguru, не са се променили до днес. В България ценя работата на Joytodorova, защото е себе си, без значение от темата. Ценя профила на petur_the_dog, много полезна информация за това как да познаваме домашния си любимец. Най-готините снимки в Instagram има Звезди от mint.stories.

По какви начини се вдъхновяваш и усъвършенстваш?

Опитвам се темите в профила ми да са в актуална за момента тема. Понякога си измислям нещо и нареждам цялата идея в кампания с някоя марка. Винаги, когато развивам тема, се допитвам до професионално мнение на човек от областта.

Кои ще бъдат ключовите тенденции в грима това лято и кои са продуктите, с които очакваш да работиш най-често? 

Техниката Cutcrease е голям хит, който няма да отмине, развива се в брониращи нюанси при очите. Устните преминават в много наситени нюанси и ще останат и като новости при грим продуктите до края на годината. Безспорно най-желаната визия сред клиентите на повечето гримьори в момента е foxy eyes.

https://www.instagram.com/p/B18Df-rpSHZ/

И един финален съвет към всички хора - как да се грижат за кожата на лицето си с оглед на задължителното носене на маски на закрити пространства?

Да почистват кожата си хубаво и да дренират с ролер, лъжица или лед кожата, защото от запарването с маска, тя изглежда изморена и губи сиянието си.

ВСИЧКИ ПОДРОБНОСТИ ЗА #BRINGTHEBLOGGERS VOL.3 ЩЕ ОТКРИЕТЕ ТУК: 

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA