Море, спокойствие и лукс. От какво друго да имаме нужда?

Борис Лефтеров от The Cliff Hotel Obzor Bay ни разказва най-вълнуващото от света на туризма и хотелиерството.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 07 октомври 2020

Борис Лефтеров е движещата сила на едно от любимите ни места по родното Черноморие, а именно The Cliff Hotel Obzor Bay. С впечатляващия си интериорен дизайн, страхотна локация и невероятни възможности, хотелът е истинска находка за всеки, който цени рафинирания лукс и хубавото време, прекарано край морската ивица.

Именно поради тази причина решихме да заложим на The Cliff за една от красивите сесии в последния брой на GRAZIA. Разбира се, нямаше как да пропуснем и възможността да си поговорим с Борис, който ни разкри най-любопитното от света на хотелиерството.

https://www.instagram.com/p/CF6lBmnDyGL/

Да си представим, че се запознаваш с нов човек и трябва да му разкажеш с какво се занимаваш...

Аз съм бивш музикант, превърнал се в хотелиер. За мен да бъдеш на сцена и да обслужваш гости няма разлика. Прекарах 7 години в чужбина, смених 4 страни, завърших бакалавър по хотелски мениджмънт в швейцарски университет и реших, че е време да изпълня семейния дълг, като поема управлението на хотел The Cliff.

Скромността може ли да е добродетел, когато човек се занимава с туризъм?

Най-добрата реклама е хубавата дума от доволен гост. Затова ние залагаме на качеството и преживяването. Разбира се, в комуникацията си по социалните медии, искаме да покажем това, което правим най-добре и да предизвикаме интерес в хората, за да ни посетят и да го изпитат лично.

https://www.instagram.com/p/CBC-ar9DQ2H/

Кое беше най-трудното препятствие, пред което бяхте поставени като екип заради световната ситуация?

Пандемията афектира по неочакван начин една цяла индустрия на глобално ниво. Бих казал, че импулсивното пътуване на туристите ни затрудни най-много. Самият бизнес е базиран на прогнози, а тенденцията тази година при туристите е да пътуват в последния момент. Ако им хареса дадено място, удължават и викат приятели. Това е много хубаво и се радвахме, когато това се случва, но планирането на персонал и хранителни продукти в последния момент е изключително трудно. Особено за хотел, като нашият, който е по-изолиран от големите населени места.

Знаем, че много хора вярват в израза "клиентът винаги е прав". Какво мислиш ти?

Тази фраза поражда много смесени чувства в мен. Бих казал, че гостът винаги има право да изрази по вежлив начин своите желания.

57

Какво правите вие в The Cliff Hotel, ако клиентът обаче не е прав?

Няма смисъл да се търси кой е прав и кой не, а да се разреши всяка възникнала ситуация по разумен и бърз начин. В моменти, когато трябва да откажеш на гост, правилната комуникация е най-важна. Ние винаги обясняваме на нашите гости какво можем да предложим и какви алтернативи имаме. Няма нищо страшно и грешно да откажеш определена услуга. Когато е изговорено от екипа по правилен начин, по-голямата част от клиентите проявяват разбиране.

С какво The Cliff Hotel се отличава от останалите хотели по морето?

Красивото на хотелиерския бизнес е, че съчетава много различни компоненти и работи като една голяма машина. Нашите най-силни страни са закътаната локация, нестандартния, но комфортен дизайн и вкусната храна.

https://www.instagram.com/p/CAcLjRTjiCX/

Забелязваме, че имате много силно онлайн присъствие в социалните мрежи. До каква степен това е основен инструмент за успех в туризма?

Социалните мрежи са бъдещето на комуникацията, особено в лайфстайл индустриите. Тази година, въпреки настъпилата пандемична обстановка, ние отчитаме голям ръст от директни резервации, идващи благодарение на нашите социални медии. Instagram и Facebook са един изключително добър инструмент, стига да имате достатъчно интригуващо съдържание и никога да не продавате повече от това, което можете да предложите.

The Cliff Hotel сякаш предлага по-скоро преживяване, отколото просто настаняване. Как постигате това усещане?

С минаването на годините, мястото придобива все повече дух и уют. Усеща се енергия на дом, който е обгрижван с любов и отношение. Много често нашите гости, особено по време на вечеря или закуска, спират да си говорят и започват просто да се наслаждават на шума на гората, чистият въздух и хубавата музика (тя е изключително важна за преживяването). Наблюдавам едно пълно изключване, което не може да се обясни с думи. Не може да се посочи кое води до това усещане, защото е съчетание от много елементи.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA