![](https://www.graziaonline.bg/Content/ImagesDatabase/p/804x0/crop/both/5b/5b5c3d05bf514702aff6558bf3aae9e6.jpg?quality=85&404=default&v=02)
Животът ни малко по малко започва да се връща към старото "нормално", а това означава, че трябва да се адаптираме към новата действителност и да не позволим на редицата външни фактори да повлияят на нашата продуктивност и оптимистична настройка към света. Имаме няколко идеи как да го направите...
Смейте се (добре, може и да се усмихвате)!
Когато се смеем, тялото ни отделя хормон, наречен окситоцин. Именно той повдига настроението ни, карайки ни моментално да се чувстваме една идея по-добре, още повече когато сме около хора, които обичаме. Не казваме да се смеете постоянно и на всичко, но помислете колко по-приятна гледка е усмихнатият човек, а не постоянно намръщеният такъв, на който дори камъчетата по улиците са виновни.
![9768](/Content/ImagesDatabase/d3/d3a057c3566343379c2d884536d47cda.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Отделете малко време за себе си.
Да, компанията на приятелите, колегите и семейството ни е приятна, но всеки има нужда от малко време от деня, в което да остане насаме с мислите, приоритетите и целите си. Тишината понякога стимулира продуктивността ни, а и все пак може да бъде прекъсната по всяко време. От последния албум на Дуа Липа, например.
Избягвайте съжаленията и вглъбяването в това, което не сте направили.
Всички правим грешки, това е част от съществуването ни, което иначе щеше да бъде невъобразимо скучно. Важно е да се научите как да престанете да мислите за това, което трябва да направите, но все още не сте или за това, което сте направили, вместо това, което е трябвало. Ако го направите, ще имате много повече време за... всичко останало.
![6347](/Content/ImagesDatabase/d8/d8c9fe4cb180463e9f49b04ae48f1e14.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Не забравяйте, че имате нужда от почивка!
Няма как след хубав обяд поне веднъж да не сте усещали как сте готови да се отправите към леглото моментално. Истината е, че колкото и да твърдим, че 40-те минути следобедна дрямка са перфектен вариант за рестарт (такъв са!), пребиваването в офис не би могло да ги позволи. Затова излизайки от него, отправете се към заниманията и хората, които ще ви разтоварят. Да, това включва да забравите и за служебния си мейл, освен ако наистина не е нещо важно.