Кога започва животът? AFTER EIGHT®, разбира се

Силвия Канин 22 ноември 2019

Скоро ви разказахме за раждането на една кутията шоколадови бонбони, която "среща" тъмния шоколад и ментата, за да ни достави усоволствие като никое друго. AFTER EIGHT® се появяват през 1962 година, когато пазарната ниша на луксозните  шоколадови бонбони в кутия била готова за появата на продукт, който да накра потребителите да се влюбят. 

А когато има незабравима среща, когато има химия, когато има комбинация от категоричност и вкус, точно тази история си заслужава да бъде разказана...

Така прави и марката AFTER EIGHT®, започвайки да промотира уникалния си продукт със серия реклами през 60-те. Те включвали популярни жени за времето си, тогавашните инфлуенсърки, ако можем да ги наречем така с намигане. За да подчертаят усещането за премиум качество и луксозно изживяване, AFTER EIGHT®  създават реклами, които показват висшето общество в любимите им занимания - карайки Ferrari, разхождайки се из големите си дворове, вечеряйки в приятна атмосфера, разбира се винаги в компанията на най-специалните шоколадови бонбони. 

Кога започва животът? AFTER EIGHT®, разбира се


През 70-те рекламите се фокусират все повече върху шоколадовите бонбони - тяхната форма, кутия, опаковка, въобще идеята за стил и качество във всичко свързано с AFTER EIGHT®​​​​​​​. Тогава се появил и слоганът Life Begins After Eight, който "срещал" потребителите с висшето общество на Великобритания, подчертавайки, че в точно тези социални кръгове AFTER EIGHT®​​​​​​​ са издигнати на пиедестал.

after


През 80-те AFTER EIGHT®​​​​​​​ и креативният екип зад марката решават да използват хумора като най-добра рекламна стратегия. Чрез него намерили страхотен вариант да оставят в миналото рекламите, показващи твърде заможни хора, в които не всеки може да се припознае. Новите реклами на любимите шоколадови бонбони били забавни, те показвали различни начини, по които хората могат да се насладят на любимите бонбони. 

after


В следващото десетилетие, 90-те, пък се появила най-запомнящата се и най-скъпата реклама на AFTER EIGHT®​​​​​​​. Нейното име било Dinner Party и включвала звезди като Наоми Кембъл и Стивън Фрай и легендарната Мерилин Монро. 


Важното обаче не е социалният кръг, в който сме. Не е и начинът, по който ядем своята кутия бонбони AFTER EIGHT®.  Единственото, което има значение е вкусът, точно този ,в който  се вклюбват всички още през 1962-а, вкусът и до днес ни кара да се чувстваме специални. 

Кутията шоколадови бонбони, срещата между тъмния шоколад и ментата, може да ни пренесе на вечеря с Мерилин и Наоми, на разходка в английската провинция, на луксозна вечеря в имение, въобще... до там където стига въображението ни. Оставете се на сетивата и на AFTER EIGHT®​​​​​​​ да ви водят...

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA