![](https://www.graziaonline.bg/Content/ImagesDatabase/p/804x0/crop/both/0f/0f575ab8709440969525f9e7ad4f7247.jpg?quality=85&404=default&v=02)
На 7 февруари в най-големия технологичен хипермаркет в страната – Техномаркет Mакс на бул. „Цариградско шосе" 92, официално бе открита новата демо зона на Huawei, която представя непрекъснато растящото портфолио на марката. Това е първата по рода си локация, където клиентите могат да видят и изпробват на едно място смартфони, аудио продукти, таблети, смарт часовници и Wi-Fi продукти от различен мащаб, както и да намерят богато разнообразие от оригинални аксесоари за тях.
![52](/Content/ImagesDatabase/c6/c61fe25393734af98633f51c7967cc42.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Цветозар Атанасов, търговски директор на Техномаркет, сподели: „Целта ни винаги е била да бъдем фокусна точка, one-stop-shop, на всичко, базирано на технологии, което един човек би ползвал в живота си. С времето тези технологии ставаха все по-интелигентни, все по-мобилни, и най-вече все по-свързани. Бъдещето е в свързания свят, базиран на интелигентни технологии, затова и ни хареса посоката, която Huawei наричат Seamless AI Life, и се вдъхновихме да й дадем физическо изражение в нашия магазин. Смятаме, че той е най-естественото място, където потребителите могат да видят как интелигентните технологии могат да подобрят техния лайфстайл."
„Демо зоната на Huawei в Техномаркет Mакс е перфектното място да пазаруваш удобно, информирано и с добра емоция. Но идеята ни надхвърля самото пазаруване. В тази зона ще излагаме и продукти, които все още не са навлезли на нашия пазар, тук феновете ни ще имат пряк достъп до стратегията ни за развитие", допълни Владимир Ангелов, мениджър аудио продукти в Huawei.
![41](/Content/ImagesDatabase/8e/8e70bde23c1443869fc74730c5e7f169.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Миглена Кирякова, Ритейл директор на Huawei за България и Македония, представи примерни сценарии на използване на екосистема от продукти. Тя описа как работят в комбинация уникалните функции, които предлагат Watch GT 2, Huawei Body Fat Scale, както и новите FreeBuds 3, свързани с приложенията Huawei Health и AI Life.
Откриването на демо зоната в Техномаркет Mакс е първият за тази година анонс на нови типове продукти от Huawei за българския пазар.