Седморката на Карин

25 март 2019

Мечтата на екс главния редактор на френското издание на Vogue и настоящ главен редактор и създател на CR Fashion Book - Карин Ройтфелд, да работи върху авторска колекция заедно с модния кайзер Карл Лагерфелд не се сбъдна. По тъжна ирония на съдбата двамата обявиха общия си проект само месец преди неговата смърт. Вярна на своя бизнес инстинкт и безкрайни амбиции, Ройтфелд, наследница на руски емигранти в Париж, се впуска в друго креативно начинание. За нея важи с пълна сила изкусителната формула, завещана от култовия филм „Работещо момиче", в който Мелани Грифит и нейната героиня Тес имаха една забележителна визитка – „Глава за бизнес и тяло за грях!"


Седморката на Карин

С тази комбинация Карин Ройтфелд се отправя в нова посока – тази на парфюмерийния бизнес и съвсем в свой стил използва всичките си нежни оръжия и скрити козове, за да закове вниманието на модния свят върху новата си авантюра. Така, в рамките на приключилата в началото на месец март, традиционна модна седмица в Париж, бившата главна редакторка на VOGUEPARIS буквално затрупа френската столица с 4 000 плаката, които визуализират идеята й за седем парфюма, седем любовни истории и седем имена на мъже. Намерението на Карин и екипът й е да дадат специални имена на сътворените от топ „носовете" в ароматната гилдия парфюми, които да бъдат свързани с конкретен град и конкретен образ. Така например ароматът, вдъхновен от Хонгконг, ще носи името Уонг Карвай. Роденият в Хонгконг създател на красивите и романтични филми „В настроение за любов" и „Моите боровинкови нощи" бе първият обявен герой в историята на Карин. Карвай шеговито коментира в Instagram, че най-напред трябва да поиска разрешение от съпругата си дали името му може да бъде включено в този амбициозен и нестандартен проект.


карин2

Концепцията за лансирането на лимитираната серия аромати на Карин Ройтфелд не е от вчера. Всъщност, любопитната бизнес стратегия еволюира в продължение на няколко години. Първоначалната идея е парфюмите да бъдат представени още през 2016-а, но тогава Ройтфелд е твърде ангажирана с модното си списание. От 6 май тази година обаче, луксозните аромати ще бъдат на разположение на всеки, който може да се раздели с 252 евро, за да се сдобие с 90 милилитра изкушение, което носи името на специален за Ройтфелд мъж. Колекцията е озаглавена „Седемте любовници", а рекламната кампания ще представлява силно наелектризирани кадри с голи женски тела. Скандалът никога не е бил причина за крачка назад. Докато работи като партньор на Том Форд, в началото на  неговата кариера в Gucci, именно Карин е тази, която държи в публичната презентация на работата им да има заложена провокация и противоречие.

 „Тези парфюми са първата и голяма стъпка от глобалната стратегия, която имаме за утвърждаване лидерската позиция на бранда Carine Roitfeld”- каза пред журналисти жената, която не признава граници, дори когато носят имената на любими мъже.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA