Григор Димитров остана по бельо за Lacoste

Тенисистът е лице на модния бранд от миналата година.

Ася Иванова
Ася Иванова 05 януари 2024

Григор Димитров остана само по бельо за новата кампания на модната марка Lacoste.

Българинът е обличан от френската компания от 2023 г. Договорът му е за следащите три години. С този контракт Григор прекрати отношенията си с Nike, а като юноша е обличан от друг моден гигант - Adidas. 

Част от Lacoste са още тенисистите Новак Джокович и Даниил Медведев и това не е случайно. Брандът е основан през 1933 г. от легендата в тениса и носител на седем титли от Големия шлем Рене Лакост. В момента Lacoste е официален партньор на Ролан Гарос, както и на Мастърс турнирите в Маями и Мадрид.

 "Комфорт, елегантност и свобода на движението - Lacoste обновява мъжкото бельо. Олицетворението на новата колекция е един невероятен тенис шампион: Григор Димитров," обявиха новината за новата си кампания от модната марка. Димитров също не пропусна да сподели новината с аудиторията си в социалната мрежа Instagram, като публикува избрани кадри от фотосесията си за бранда.

 

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA