
Фотография: Profimedia
Супермоделът Синди Крауфорд отново застава в светлината на прожекторите като главно лице в новата есенна кампания на Vuori за 2025 г. Модната икона представя последната колекция на калифорнийския бранд, който е специализиран в спортно-ежедневно облекло с премиум усещане, и доказва, че стилът и елегантността нямат възраст.
В кампанията, реализирана в характерния за Vuori минималистичен и естествен стил, Синди позира сама. Тя демонстрира силуети, които съчетават удобство, функционалност и модерен прочит на класиката.

С участието си в кампанията, Синди Крауфорд отново потвърждава своята непоколебима позиция в модната индустрия, дори след повече от 30 години на световната сцена. На 59 години тя продължава да бъде символ на класа, увереност и автентична красота. "Дрехите на Vuori не само изглеждат добре – те се усещат добре. Това е мода, която живее с теб, независимо от възрастта или начина на живот", споделя Крауфорд.
Макар настоящата кампания да е фокусирана само върху Синди, нейната връзка с Vuori не е нова. През пролетта на 2025 г., тя и цялото ѝ семейство — съпругът Ранди Гербер, дъщеря ѝ Кая Гербер и синът Пресли Гербер — участваха в семейна кампания на марката. Снимките, дело на фотографа Cass Bird, показаха четиримата да се забавляват край морето, облечени в комфортни и стилни модели от предишната колекция.

Освен като рекламни лица, семейството участва и като стратегически инвеститор във Vuori — партньорство, което отразява по-дълбока ангажираност с визията и растежа на марката.