Фотография: PR
Модната къща Marc Jacobs представи своята нова кампания "Give Marc, Get Joy" за Resort 2025, с която стартира празничния сезон. Лице на кампанията е актрисата и модел Айрис Лоу (която няма как да не свържем с известния ѝ баща Джуд Лоу).
Новата кампания развива концепцията Joy, представена за първи път през есента на 2025 г., като този път е вдъхновена от празничния дух, индивидуалността и креативното себеизразяване.
В центъра на визията стои Resort 2025 колекцията – съвременно преплитане на характерните за Marc Jacobs силуети с празнични детайли и луксозни материи. Сред акцентите са плетива с пайети, метални отблясъци и елементи от изкуствен пух, които придават на линията усещане за модерна елегантност и блясък.

Кампанията съвпада с представянето на Marc Jacobs Gift Guide 2025, който ще бъде достъпен от четвъртък, 30 октомври. Курираното издание представя празнични предложения в няколко категории – Marc’s Gift Picks, Party Picks, Denim Gifts и Gifts Under $250.
Сред водещите продукти са обновени версии на емблематични аксесоари на марката – The Tote Bag, The Dakota Bag, The Dual Bag, The Snapshot, The Cristina Mini Satchel, The Wallet и 72 Spring Street Sneaker. Всеки модел е преработен с нови сезонни акценти и материали.

В рамките на инициативата Joy Marc Jacobs ще разшири и своето глобално присъствие чрез pop-up събития и интерактивни инсталации в ключови градове по света. Един от най-големите акценти ще бъде участието на марката на Art Basel Miami Beach през декември, където ще бъде представен специален празничен проект.
С кампанията "Give Marc, Get Joy"Marc Jacobs не само отбелязва началото на празничния сезон, но и подчертава ценностите на марката – радост, креативност и силата на личния стил, въплътени в енергията и визията на Айрис Лоу.