Влюбени двойки в рекламната кампания Calvin Klein Jeans

Лидия Делирадева
Лидия Делирадева 20 август 2019

Calvin Klein Jeans

Calvin Klein Jeans

Calvin Klein Jeans

Calvin Klein Jeans

Calvin Klein Jeans

Calvin Klein Jeans

Calvin Klein Jeans

Calvin Klein Jeans

Calvin Klein Jeans

Calvin Klein Jeans

За провокативността на новата кампания може да се съди по нейното име - Get Between Me And #MyCalvins. Неин автор е фотографът и режисьор Тео Венър, който засне истински влюбени двойки в ежедневни житейски ситуации. Патрик Шварценегер и Аби Чемпиън, Айрис Лоу и Джери Робъртс, Аква Париос и Селена Форест, Лекси Болинг и Бен Алън лежат прегърнати на пода, целуват се в метрото и на ескалатора, перат заедно в пералното помещение и просто се разхождат из града.

Този сезон емблематичното лого на Calvin Klein украсява всички дрехи от деним. Силуетите са вдъхновени от уличния стил и се допълват от легендарния бод Omega. Колекцията включва дънки High Rise Skinny за жени, Slim Taper - за мъже. Горното облекло е вдъхновено от практични, класически модели и функционални детайли.

Колекцията ще бъде налична във всички магазини Calvin Klein Jeans, както и онлайн през есента на 2019 година.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA