60-те пак на мода... или H&M X Richard Allan

Силвия Канин 21 август 2019

H&M X Richard Allan 

H&M X Richard Allan 

H&M X Richard Allan 

H&M X Richard Allan 

H&M X Richard Allan 

H&M X Richard Allan 

H&M X Richard Allan 

H&M X Richard Allan 

H&M X Richard Allan 

Еклектика! Това е думата, която описва колаборацията между H&M и британския бранд  Richard Allan. Основан през 1962 г., той е известен с иновативните си шалове със смел дизайн, абстрактни принтове и пъстри цветове. 

Съвместната колекция включва емблематични за Richard Allan претворени през призмата на креативния екип на H&M. Рокли, блузи, поли, ризи, панталони и аксесоари навяват усещане за модата от 60-те години, а детайлите като високи яки, широки маншети и меки плисета допълват картинката до съвършенство. 


„Суинг периодът в Лондон през 1960 г. е традиционна ера, изпълнена с чудесни принтове и темпераментен дух, който все още може да се почувства. Изключително развълнувани сме от възможността да си партнираме с един от изявените дизайнери на принтове от това време", казва Мария Остблом, главен дизайнер дамски облекла в H&M.




Десените в колекцията са заимствани от собствения архив на бранда. Те включват типични принтове, сред които пулсиращия Piccadilly, раздвижения Paraph, Palme, базиран на визията на дърво, както и Sanaa, носещ названието на старинен град. Мотивът Muse е абстрактна репрезентация на деветте музи от гръцката митология, а Scott е интерпретация на плетените шотландски карирани платове, които са наследени от съвременните тартари.


„Страхотно е да знам, че принтовете на баща ми ще бъдат носени от изцяло нова аудитория – той щеше да бъде развълнуван, точно както съм аз. Много от неговите пъстри дизайни са сходни на оригиналите от 60-те до 80-те години на XX в.", казва Кейт Алън, креативен директор на Richard Allan London.


Моделите ще бъдат налични в избрани магазини в целия свят, както и онлайн на hm.com, на 22 август.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA