Рами Малек и Уилоу Смит са новите музи на Cartier

Френската луксозна марка събира пет различни таланти за новата си рекламна кампания, подчертаваща усещането за автентичност.

Настоящата ситуация е повече от подходящ момент модните брандове да отпразнуват разнообразието във всеки един негов аспект. Cartier прави точно това с рекламната кампания за часовника си Pasha de Cartier, в която участват пет изключително талантливи млади звезди, отличаващи се от всички останали.

https://www.instagram.com/p/CCD2QVXD2Kp/

Носителят на "Оскар" Рами Малек, актрисата Мейси Уилямс и музикантите Трой Сиван, Джаксън Уанг и Уилоу Смит застават пред обектива на Крейг МакДийн за серия елегантни и впечатляващи черно-бели кадри, придружени от специални послания за автентичност и себепознание именно от новите музи на бранда. 

"Винаги трябва да хапете повече, отколкото можете да сдъвчете, за да се развивате като личност и особено като артист. Така ще докажете на себе си, че можете да направите всичко", споделя Уилоу Смит, докато Трой Сиван разкрива, че макар понякога да е трудно и "ужасяващо" да бъдем максимално открити по отношение на личните си виждания, "е и наистина вълнуващо."

https://www.instagram.com/p/CCDesaVJqxD/

Новият модел на емблематичния часовник придава усещане едновременно за индивидуалност и своеобразно приобщаване за общност. "От създаването си през 80-те години, часовникът Pasha въплъщава идеята за успех, пряко свързана с екстровертния дизайн, мощ и графичен неконформизъм", споделя маркетинг директорът на компанията.

Моделът се предлага в стоманени, златни и диамантени комплекти, които ще бъдат налични през септември в бутиците на марката, както и онлайн на Cartier.com. Иска ни се да виждаме повече такива рекламни кампании, впечатлени сме от простата елегантност и усещане за стил!

Фотография: Craig McDean / Instagram: @cartier

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA