„Искам да съм като всяка друга": Avon срещу рака на гърдата

Да се срещнеш с някой със същите интереси и да те изслуша внимателно. Консултация с професионален гримьор. Бельо по поръчка. Йога упражнения. Арт занимания. Много жени искат това, за да се почустват специални. Една от осем жени се бори с рака на гърдата и има нужда от това, за да се почувства като всяка друга. Именно това е емоционалното послание на „Искам да съм като всяка друга" - новата кампания на Мисията на Avon срещу рака на гърдата, чиято основна цел е да обърне погледа на обществото към суровата действителност, с която диагностицираните жени се сблъскват по време на най-трудния период от живота си. В отговор на въпроса „От какво имат нужда жените, за да се почувстват специални?", Avon България споделя емоционално видео, с което успява да предостави една различна и емоционална перспектива.

С цел повишаване на информираността относно нуждите на жените, които се борят с рака на гърдата, кампанията демонстрира и как дейностите по съвместната програма на Avon и Фондация „Една от 8" – "Бъди до мен” помагат за по-лесното преминаване през този период не само за жените, болни от рак на гърдата, но и на техните близки и семейства. И през тази година основна цел за Avon е да се наберат средства за безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8" ще предостави директно на засегнатите жени, техните близки и семейства в цялата страна.

По-малко от месец след като Avon реализира дарение на стойност 100 000 лева за осигуряване на подкрепа на жените с рак на гърдата по програмата „Бъди до мен", компанията продължава да работи усилено за повишаване на информираността в обществото и подкрепа на диагностицираните жени. Статистиката в България категорично показва сериозността на проблема - над 50 000 българки са с поставена диагноза „рак на гърдата", а всяка година регистърът се допълва с близо 3800 нови случая.

Аvon
Вече 18 години средствата в кампанията се набират целогодишно чрез благотворителни продукти от розовата серия, като 100% от печалбата от всеки поръчан артикул се дарява за каузата. До момента резултатите от дългогодишните активности на Мисията на Avon срещу рака на гърдата се изразяват в над 1 800 000 лева дарени средства, с които е закупена мобилна мамографска и ехографска апаратура и са финансирани над 31 000 безплатни диагностични прегледа на територията на цялата страна.

Специално за целите на кампанията е разработен информационен хъб www.pinklight.bg, където може да бъде открита пълна информация за съвместната програма на Avon България и Фондация „Една от 8" и може да бъде закупен и розов благотворителен продукт.

От 130 години Avon подкрепя жените предлагайки иновативни, висококачествени продукти, които основно се продават от една жена на друга. Милиони независими представители по целия свят продават емблематични марки като Avon Color и ANEW чрез своите социални мрежи и изграждат собствен бизнес на пълно или непълно работно време. Avon подкрепя както развиването на жените, така и тяхното благосъстояние. Компанията е дарила над 1 милиард долара чрез каузи посредством Avon и Avon Foundation. Научи повече за Avon и предлаганите продукти на www.avonworldwide.com

Благодарение на последователните усилия на Аvon информираността по темата и достъпната ранна  диагностика на рака на гърдата непрестанно нарастват. За 17 години в рамките на кампанията „От любов към живота” са дарени близо 1 800 000 лв., осъществени са над 31 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна, закупена е апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната. Броят на заболелите у нас е над 46 000, а всяка година регистърът бива допълнен с близо 3800 нови случая. Усилията на кампанията до този момент са насочени предимно в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е лечим, ако бъде открит навреме.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA