![](https://www.graziaonline.bg/Content/ImagesDatabase/p/804x0/crop/both/68/68f3ac2aa7e74bf0967457d57f3ebc2b.jpg?quality=85&404=default&v=02)
"Обичам модата, обичам бранда си и моите клиенти", казва Филип Плейн в едно от последните си Instagram story-та. Немският дизайнер изненада всички с решението си да се разграничи от останалите луксозни брандове и да спре да прави огромни намаления на продуктите си оттук нататък.
"Луксът е неограничен от времето и не трябва да бъде продабавен с намаления", споделя той, обяснявайки, че не иска инвестицията му в процеса на работа да губи стойността си през следващия сезон. "Затова реших да защитя бранда и доверието на клиентите си, което те имат в моите продукти."
https://www.instagram.com/p/CBuz-ivjB-w/
Брандът ще предлага максимум 30% намаление на избрани продукти, а за лоялните клиенти ще има специални отстъпки при покупка на повече от един артикул. За момента не е ясно колко точно лоялни трябва да бъдат потребителите, но дизайнерът разкри, че намаления ще има в аутлетите и при сезонни разпродажби, когато има нужда стоката в магазините да бъде почиствана.
![54\](/Content/ImagesDatabase/37/3737e97106c44b2cab7b1ce73c968cad.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Плейн сподели и амбициозните си планове да разшири бранда в сферите на интериорния дизайн, недвижимите имоти, козметиката и производството на очила. "Развълнуван съм да ви служа и за в бъдеще с атрактивни и луксозни продукти от групата ни!"