![](https://www.graziaonline.bg/Content/ImagesDatabase/p/804x0/crop/both/92/926d4e02006d4ed887667b83ac25412a.jpg?quality=85&404=default&v=02)
Дженифър Лопес има много постижения в биографията си, а съвсем скоро планира да я разшири и със специална козметична марка, носеща името JLoBeauty.
След като неотдавна тя сподели свои кадри, в които е без капка грим, вчера Jenny from the Block пусна golden hour селфи, за да сподели вълнуващата новина със света (a.k.a. своите 129 милиона последователи), демонстрирайки бронзов тен, сияеща кожа и бляскав грим.
https://www.instagram.com/p/CEQKYkwJatJ/
Името на Джей Ло определено не е непознато на козметичната индустрия, защото тя е една от първите звезди, които пускат на пазара собствен аромат. Прави го през вече далечната 2002 г. Както можете да предположите, той се разподава за отрицателно време, а преди две години тя създава и специална капсулна колекция с козметичния бранд Inglot, фокусирана върху пигментираните формули на достъпна цена - нещо, което се надяваме, че ще продължи и като тенденция при JLoBeauty.
![57](/Content/ImagesDatabase/27/27d217fc9b994806a8151da489855cce.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Въпреки че към момента няма абсолютно никакви подробности за появата на колекцията или артикулите, които ще се предлагат в нея, сигурни сме, че феновете на певицата ще бъдат доволни.
Лопес е от дамите, които обичат бляскавия и забележим грим, така че определено очакваме продукти, които ще придадат блясък както за дневните, така и за вечерните визии. Дженифър обича опушените нюанси, така че палитра с неутрални и меки тонове също би трябвало да е част от козметичната линия. Предполагаме, че няма да пропусне и продуктите, свързани с грижата за кожата, защото, както добре знаем, тя е от основно значение за красивия външен вид.