(НЕ) ИСКАТЕ да знаете как екипът на Гуинет създава свещта с аромат на вагина!

Съжаляваме, че ще трябва да го направим, но наистина ТРЯБВА да ви разкажем.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 08 септември 2020

И вие не мислехте, че Гуинет Полтроу може да ви изненада с нещо след свещта с аромат на вагина? Добре, но се пригответе да чуете смеха ѝ в лицето си, защото актрисата, която наскоро пусна такава и с аромат на оргазъм (да, наистина!), е поискала от служителите си пълна отдаденост при подготвянето на продукта. 

Според главния директор по дизайн и мърчандайзинг в лайфстайл компанията на Полтроу - Goop, нейният лоялен персонал е трябвало да усети от първа ръка аромата на интимните ѝ части, за да гарантира автентичността на продукта, който се превърна в емблематична черта от характера на бранда.

https://www.instagram.com/p/Btmxn_0lFkz/

„За екипа на Goop миризмата на вагината на Гуинет стана просто още един ден в офиса”, споделят приближени до звездата. Чудим се как се стига до извода, че вагината на Полтроу ухае на цитрусов бергамот, здравец, кедър, роза дамасцена и семе амбрета, но може би е по-добре да оставим този въпрос неотговорен.

„Жените са научени да изпитват известна доза срам по отношение на тялото си”, споделя актрисата при пускането на свещта. "Така че, ако просто запалите свещ, на която пише This Smells Like My Vagina и я сложите на масичката за кафе, ще направите нещо като пънк рок изявление."

Ако сте гледали Netflix поредицата на Гуинет едва ли ще останете изненадани от новините, че членовете на Goop често седят на бюрото си с куп игли в лицето или носят вибратори, обсъждайки кои са успели да им доставят най-добрия оргазъм през уикенда. "Това е най-веселата, прекрасна и луда среда."

https://www.instagram.com/p/B3dBi0OlylV/

Goop предизвиква противоречиви и скандални заглавия още от началото си през вече далечната 2008 г. Един от последните такива беше преди около две години, когато брандът бе принуден да плати глоба от над 100 000 долара за публикуване на ненаучно обосновани твърдения за яйцата от нефрит и розов кварц.

Предполагаше се, че при поставяне там, където трябва, те могат да балансират хормоните и да регулират цикъла. Макар да стана ясно, че това не е вярно, блондинката определено успя да привлече още повече внимание към бранда си, който е всичко друго, но не и типичната маркетинг стратегия.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA