Никол Кидман ще получи най-високото отличие в киноиндустрията

Актрисата ще бъде наградена за цялостен принос от Американския филмов институт.

Гергана Димитрова
Гергана Димитрова 24 ноември 2022

Никол Кидман ще получи награда „Екранна икона" за житейски постижения от Американския филмов институт.

Бордът на АФИ обяви, че ще връчи на 55-годишната Кидман наградата за цялостни постижения в киноиндустрията, която института определи като "най-високото отличие в киноиндустрията".

Никол, която последно участва във филма „Севернякът", ще получи признанието на гала церемония в Dolby Theatre в Лос Анджелис на 10 юни 2023 г. Тя ще е 49-ият човек и първият австралийски актьор, получил отличието.

Никол Кидман ще получи най-високото отличие в киноиндустрията

„Никол Кидман омагьосва публиката от десетилетия с дързостта на своята артистичност и блясъка на екранна икона", каза в изявление Катлийн Кенеди, председател на Борда на АФИ.

„Тя е сила, едновременно смела в изборите си и смела във всяка една игра", добави Кенеди.

Кидман, която е номинирана за пет награди "Оскар" като спечели такъв за най-добра актриса през 2003 г. за изпълнението си в "Часовете", спечелила е награда БАФТА, две награди "Еми" и шест "Златни глобуса" в своята продължила почти четири десетилетия кариера.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: НОВИЯТ АПАРТАМЕНТ НА НИКОЛ КИДМАН Е ПРЕКРАСЕН

хй

Актрисата има повече от 90 актьорски заслуги, включително предстоящи роли в „Аквамен и изгубеното кралство" и филма на Amazon „Holland, Michigan".

През август главният изпълнителен директор на AMC Theaters Адам Арон обяви, че актрисата ще запази позицията си на говорител на компанията „за още една цяла година" заради печалбите, които е стигнал вследствие на участието ѝ в компанията.

Тя сложи старта си на рекламно лице на AMC Theaters с нейната супер популярна реклама през 2021 г..

ОЩЕ ОТ GRAZIA: НИКОЛ КИДМАН МОЖЕ ДА ПЕЕ. И ОЩЕ КАК!

В 60-секундното видео се вижда как актрисата влиза в киносалон на AMC след дъждовна буря, обяснявайки че любителите на киното „идват в AMC Theaters, за да се смеят, да плачат, да ни е грижа, защото имаме нужда от това, всички ние", казва тя.

Кидман имаше голямо участие в създаването на рекламата и призна какъв е бил резултатът пред GQ:

„Не мога да ви кажа защо проработи или защо стана толкова популярна. Но това, което мога да разкажа е реакцията на огромното количество хора, които се връщат в кината, за да се насладят на филмите - ето това е вълнуващо".

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA