Как да направим палачинките по-здравословни, но и още по-вкусни?

Да, възможно е. Помнете само, че перфектната неделя е на палачинка разстояние...

Димитър Андонов 26 април 2020

Няма нужда, а и време за излишни приказки. Едва ли съществува някой на тази планета, който не обича палачинки и не би отделил малко от времето си, за да приготви порция от десерта, който притежава всичко необходимо, за да оправи настроението ни В-Е-Д-Н-А-Г-А! 

Случвало ли ви се е обаче да изядете няколко палачинки с шоколад, ядки, плодове, сироп или каквото друго обичате, и да се почувствате виновни за "прегрешението" си? Време е да сложим край на съжаленията! Как? Като приготвим здравословни палачинки, всичко необходимо за които, се крие в замяната на традиционните продукти.

Как да направим палачинките по-здравословни, но и още по-вкусни?

• Заменете обикновеното брашно с пълнозърнесто, кокосово, бадемово, соево или пък с овесени ядки. Повярвайте ни, става наистина, наистина вкусно.

• Пробвайте да заместите рафинираната захар с мед, кленов сироп, меласа или сироп от агаве. Вариантът с мед е одобрен от нас!

• Млякото винаги може да бъде бадемово, соево, оризово, кокосово и нискомаслено. Бадемовото е перфектният избор!

• Избягвайте растителните мазнини. Забравете за олиото и растителното масло, използвайте зехтин или кокосово масло.

А ето и няколко страхотни рецепти, които смятаме да изпробваме още днес...

ОЩЕ ОТ GRAZIA:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA