9 неща, които да правите всяка вечер, за да имате страхотен следващ ден

Най-хубавото е, че в плановете влизат време с любимите хора и чаша вино. Ура!

Димитър Андонов 10 ноември 2020

Измежду цялото суетене сутрин и безкрайните имейли по време на работния ден, разбираемо е в даден момент просто да очаквате късните часове, в които най-накрая ще можете да се отдадете на себе си и да забравите за всичко. След като има възможност, защо да не го направите така, че следващият ден да започне много по-спокойно и приятно?

Ето нещата, които е добре да направите още от вечерта, за да имате страхотен ден...

9 неща, които да правите всяка вечер, за да имате страхотен следващ ден

Ароматизирайте спалнята. Отдайте се на красиво сетивно преживяване с приятно ухаеща ароматна свещ или етерично масло. Препоръчаните вариации са ванилия, жасмин и шоколад. Логично, нали?

Подгответе се за следващия ден. В случай че искате да бъдете по-спокойни сутрин и да имате повече време за кафе и закуска, пригответе и подредете дрехите и ангажиментите си за следващия ден от вечерта.

Благодарете. За всичко прекрасно, което ви се е случило през деня. Изследвания показват, че ако запишете или поне изразите на глас хубавите моменти от деня, няма как да фокусирате енергията си върху негативното и да провалите настроението си за следващия.

87

Вдъхновете се. Интервю, художествена литература, музика, пост в социалните мрежи, няма значение къде ще потърсите вдъхновението си, направете го. Няма нужда да сте духовно гуру, за да искате да бъдете най-добрата възможна версия на себе си.

Махнете устройствата. Няма нищо лошо в това да се наслаждаваме на времето си онлайн, но така или иначе го правим през по-голямата част от деня. Не искаме да звучим като скучни и лоши родители, но оставете екраните настрана поне за час всяка вечер.

Прекарвайте време с тези, които обичате. В крайна сметка те са тези, които правят живота ви ценен. Не избягвайте смислените разговори, дори да се случват във виртуална среда. Тогава поне ще имате повод да игнорирате съвета от горните редове.

548

Отпуснете се с йога и медитация. И двете духовни практики ще ви помогнат да се съсредоточите върху настоящето, да облекчите стреса от последните няколко часа и да бъдете фокусирани върху всичко предстоящо в рамките на следващия ден. 

Смейте се. Или поне се усмихвайте. Гледайте нещо забавно, "Приятели" винаги са добър вариант. Повярвайте ни, никой не иска да гледа ужасно сърдито изражение всяка сутрин.

И последно, но не на последно място - пийте вино! Чаша вино (не, не означава няколко) може да редуцира високите нива на кръвната захар, замаяността и мускулните болки. Стресът дори няма да споменаваме.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA