Фотография: Louis Vuitton
Louis Vuitton официално разкри празничната си кампания за 2025 г., озаглавена Le Voyage des Lumières, която поставя акцент върху светлината като символ на свързаност, надежда и сезонно празнуване. Концепцията комбинира характерната за марката креативност с визуален разказ, развиващ се между историческото ателие на Louis Vuitton в Аниер, заснежени планински пейзажи и градски покриви.
Кампанията е заснета от фотографа Йонас Линдстрьом, чиито кадри се отличават с кинематографична атмосфера, съчетаваща сюрреалистични небеса и мразовити сцени с топли, златни акценти. Визуалният стил подчертава зимното настроение, като същевременно запазва характерната за Louis Vuitton изисканост.


Стиловата концепция е разработена от стилистката Виктория Секриер. Колекцията за кампанията включва скулптурни палта, висококачествени зимни плетива и софистицирани кройки, създадени за комфорт и елегантност през студения сезон. Аксесоарите – основен елемент в ДНК-то на бранда – присъстват силно чрез емблематичните модели Speedy, Keepall и Capucines, както и чрез бижутата Color Blossom и ефирните копринени шалове.
Фокусът на Le Voyage des Lumières е върху идеята, че празниците са време за споделяне и светлина – независимо дали под светлините на големия град или сред снега. Кампанията насърчава "съзнателно сияние" и подаряване с намерение, подчертавайки ценностите на марката и духа на сезона.