London Fashion Week и синята кръв на Burberry

Седмицата на модата в Лондон е в разгара си, а творческият екип на Burberry отново впечатли с традиционност и сексапил.

Димитър Андонов 18 февруари 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

Burberry Ready-to-Wear A/W 2020

"Лондон е мястото, където се научих да бъда себе си и градът, в който придобих увереността да бъда човека, който съм днес", заяви Рикардо Тиши, главният творчески директор на Burberry, точно преди ревюто си на Лондонската седмица на модата. „Сега искам да споделя британския стил със света и да използвам това невероятно наследство, за да изградим отново и хуманизираме концепцията си". 

Британската модна къща винаги е била синоним на луксозна мода. През този сезон творческият екип на компанията отново залага на викторианската помпозност, която бе огледално отразена и в залата на ревюто. Може да се каже, че стъпките на Тиши направиха Burberry една идея по-секси, спрямо неговия предшественик Кристофър Бейли, който залагаше предимно на романтиката. Блейзърите през този сезон са със свити талии, тренчовете - комбинирани със сатенени рокли, ватираните найлонови якета - съчетани с високи ботуши, а всички визии за пореден път подчертават синята кръв, която тече във вените на бранда.

Есенно-зимната Ready-to-Wear колекция е ориентирана към high street модата и потребителите, които се вдъхновяват от ритъма на града. На котешката пътека се появиха Джиджи и Бела Хадид, Кендал Дженър и Ирина Шейк. В галерията ще откриете кадри от ревюто, а по-долу, разбира се, ви предлагаме поглед към цялото шоу, ако проявавате интерес. Въпреки че Лондон е домът на марката, комерсиалният ѝ пулс вече е в Азия. Тъй като китайските клиенти представляват 40% от приходите на Burberry, брандът е един от тези, които са най-силно засегнати от икономическото въздействие на широкоразпространения коронавирус. Въпреки това, за пореден път станахме свидетели на шоу, което ясно и категорично зададе тона за края на годината, и привлече към първите редове Кейт Бланшет, Наоми Кембъл, Уини Харлоу и дъщерята на Мадона - Лурдес.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA