Уини Харлоу и Кандис Суейнпоул са новите икони на Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger празнува своята 35-а годишнина с колекция, напомняща за морето и традициите на бранда.

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger Spring/Summer 2020

Tommy Hilfiger празнува своята 35-а годишнина с връщане на дизайните обратно към корените. Творческият екип на компанията реализира специалната колекция за сезон пролет/лято 2020 - Icons. Линията за дамско облекло включва отличителните за бранда червени, бели и сини ивици, появяващи се на вълнени блейзъри, ризи, панталони, спортни маратонки и якета.

Моделите Уини Харлоу, Хана Фъргюсън и Кандис Суейнпоул са лицата, избрани да представляват дрехите и аксесоарите, които ще носим навсякъде през следващите няколко месеца. Смели, уверени и красиви, и трите момичета работят с дизайнера от близо десетилетие, което ги прави подходящи за новите "икони" на американския бранд. Колекцията е вдъхновена от многогодишната любов на Хилфигър към морето, което непрекъснато присъства в дизайните му благодарение на различни елементи и образи.

И трите красавици споделиха колко много са се забавлявали по време на снимките за колекцията, която носи младежки и приключенски дух, но все пак остава вярна на традициите, заложени в генетичния код на марката.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA