Сърца и любов в новата колаборация на Бионсе и Adidas

Ivy Heart подчертава разнообразието и издига на пиедестал комфортните модели, които носи всеки ден.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 07 февруари 2022

Най-новото партньорство между Бионсе и Adidas е точно това, което можем да очакваме.

Рекламната кампания Ivy Heart се фокусира върху водещия тематичен цвят - червеното, което през февруари напълно логично асоциираме с любовта, романтиката и особената чувственост.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: НОВА МУЗИКА ОТ БИОНСЕ ИДВА СЪВСЕМ, СЪВСЕМ СКОРО

Фокусът този път е поставен върху обединяването на различни култури и светогледи, а пред камера застава не само Бионсе, но и актрисата и модел Каруче Тран, моделът Тайсън Бекфорд, музикантът Трой Сиван, актрисата Шу Пей и актрисата Наоми Ватанабе.

Цената на моделите започва от 30 и стига до 300 долара, а целият ранг продукти включва 30 дрехи, 10 броя аксесоари и пет чифта обувки. Колекцията тръгва онлайн на 9 февруари, а в избрани магазини ще бъде от 10 февруари.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA