![](https://www.graziaonline.bg/Content/ImagesDatabase/p/804x0/crop/both/12/1254afe53eb440489e21b704e5be0021.jpg?quality=85&404=default&v=02)
Още през 90-те Дженифър Анистън наложи нови стандарти в разбиранията за косата и оттогава насам моментът за собствена линия продукти, посветени на грижата за нея, е изключително очакван.
След като миналата седмица тя използва официалния си Instagram акаунт, за да "тийзне" новото си начинание LolaVie, големият му дебют вече е факт.
![57](/Content/ImagesDatabase/0f/0fdfb3113467400b8306da29fa752089.jpg?v=1&maxwidth=760&)
"Честно казано, косата винаги е била трън в очите ми", споделя звездата от "Приятели" пред Forbes. "Майка ми ме остави да правя каквото искам. На 13 години беше дълга до дупето. Отразях я като Дороти Хамил и не спирам да плащам за това решение. Опитвала съм всичко - от яйца и майонеза до авокадо. Каквото се сетите, пробвала съм го."
![57](/Content/ImagesDatabase/38/387fa2e3d59c4ccdaa6ec7cc80e52f5d.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Именно bad hair дните (въпреки че трудно можем да си представим, че има такива) я карат да създаде LolaVie. Базираната изцяло на растителни и натурални съставки линия е подходяща за вегани, не е тествана върху животни, а всички продукти в нея са без силикони, парабени, сулфати, фталати, глутен и консерванти.
Първият голям проект е Glossing Detangler - мултитаскинг продукт, който разплита косата, подсилва блясъка с екстракт от лимон и предпазва от увреждане със семена от чиа. "Измислих как можем да съберем топлинен предпазител, витамини, хранителни вещества, блясък, жизненост и пълнота в едно."
Самата Джен разказа повече и в Instagram. "Здравей, свят! Запознайте се с @Lolavie 👋🏼. Работих върху този проект от дълго време и съм толкова развълнувана, че най-накрая ще мога да ви го представя. Целият ни невероятен екип вложи толкова усилия в създаването на тази линия и сме наистина горди да заявим, че е направена без лоши неща като парабени, силикон, сулфати, фталати и глутен. И, разбира се, без жестокост, защото обичаме животните. Предстои още много."
![57](/Content/ImagesDatabase/c7/c7e63772b6a64f5c9d4df064838dda2e.jpg?v=1&maxwidth=760&)
Към момента Джен ще се фокусира върху продуктите за коса, въпреки че източници близки до нея, докладваха за регистрирането на търговската марка още през 2019 г. с обещание тя да постави акцент върху грижата за кожата, ноктите и тялото. Какво ли предстои? Чакаме да разберем.