![](https://www.graziaonline.bg/Content/ImagesDatabase/p/804x0/crop/both/f8/f84b6e252db24ef29de3e9936d6863b6.png?quality=85&404=default&v=02)
170 години - подобно дълголетие е респектиращо за всеки.
Нюйоркският козметичен бранд Kiehl’s е предан на мисията за предоставяне на индивидуални услуги и грижа за кожата за всички от 1851 година, използвайки най-модерните технологии и уникални ефективни съставки за нaсърчаване на здравето на кожата.
Политиката на марката "Изпробвайте, преди да купите!” и до днес е нейно мото. Принципът на персонализирани индивидуални услуги в комбинация със специално подбрани според нуждата на кожата ви продукти за тестване е в основата на традицията на Kiehl’s.
![57](/Content/ImagesDatabase/af/affb570c6b384c4b8d28ceb6a47d0a25.png?v=1&maxwidth=760&)
За да чества наследството си, Kiehl’s лансира лимитирани колекции продукти, вдъхновени от иконичните си формули. Едната от тях е създадена чрез специален подбор на най-популярните и най-продаваните продукти на марката за всички времена: нощен възстановяващ концентрат Midnight Recovery Concentrate, крем за лице Ultra Facial Cream, тоник с екстракт от невен Calendula Herbal-Extract Toner и околоочен крем с авокадо Creamy Eye Treatment with Avocado.
Красивите опаковки от бяло стъкло със златни детайли засвидетелстват вниманието на марката към по-устойчиво бъдеще.